Corné z'n Skoda Superb Sedan 3.6 FSI V6 SUPERCHARGED 4x4 Elegance + Laurin & Klement Pack

Status
Niet open voor verdere reacties.

CDK

Forumguru
kan kloppen idd, deze foto's zijn met de telefoon geschoten en niet bewerkt, buiten bij het juiste licht gaat dat nog enigzins, maar binnen is het stukken minder, maar op de meeting kunnen jullie real live zien hoe het er uit ziet ;)

greetz Corné
 

CDK

Forumguru
zaterdag 25 mei wordt de bochtverlichting / mistlampen vervangen voor H8 LEDverlichting van Pilot, ook de achteruitrijverlichting wordt LED en als we toch bezig zijn ook de lampjes die in de spiegels branden als je de auto van slot haalt en het portier open doet worden vervangen. foto's volgen nog als alles er op zit :)

greetz Corné
 

CDK

Forumguru
@Tjokie, uiteraard laat ik weten hoe het bevalt en hoe het er uit ziet :)

greetz Corné
 

CDK

Forumguru
ja bij de Groot in Meerkerk, daar is op zaterdag de werkplaats ook open ;)

greetz Corné
 

Cordoba

Forumguru
Corné vanwege het verschil in licht, misschien vooraf even foto's van het licht dat de huidige lampjes geven, dan kun je het straks mooi vergelijken met de nieuwe led's
 

CDK

Forumguru
vandaag heb ik de led verlichting in laten bouwen bij DGM Tuning in Meerkerk, ondanks dat er door Pilot en Autostyle plechtig beloofd was dat er geen foutcodes door de canbus lampcheck geconstateert zouden worden...... dus wel foutcodes :( maar de monteur heeft nu keurig weerstanden geplaatst en e.e.a. is keurig weggewerkt. de mistlampen / bochtverlichting, achteruitrijverlichting, kentekenplaat verlichting en de lampjes die in het spiegelhuis zitten en naar beneden schijnen zijn allemaal vervangen voor leds, ik ben dik tevreden met het resultaat :) de fotos's volgen nog.

greetz Corné
 

Cordoba

Forumguru
Hoe is je eerste indruk van de LED-verlichting Corné?
De spoilers, in kleur laten spuiten, of bijvoorbeeld een wrap of iets dergelijks?
 

CDK

Forumguru
hier dan wat foto's
zo zag het er uit met de OEM mistlichten ImageUploadedByTapatalk 21369512322.079222.jpg

en zo ziet het er uit met LED
ImageUploadedByTapatalk 21369512500.365293.jpg

hier een foto van de ledjes in de spiegels
ImageUploadedByTapatalk 21369513201.294807.jpg

en de kenteken verlichting
ImageUploadedByTapatalk 21369513278.095191.jpg

en als laatste de achteruitrijverlichting
ImageUploadedByTapatalk 21369513367.678352.jpg

persoonlijk vind ik dat het op de foto's niet zo goed tot z'n recht komt, maar dat is een bekend probleem van fotograferen met een telefoon in schemer / donker
 

Bijlagen

  • ImageUploadedByTapatalk 21369513563.545311.jpg
    ImageUploadedByTapatalk 21369513563.545311.jpg
    71,2 KB · Weergaven: 42

s-line

Forumguru
De groot was toch ook seat dealer? De werkplaats komt mij nog bekent voor van een seat meeting met mijn dikke altea!
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
yep klopt helemaal :)
ze zijn Seat dealer, maar verkopen en onderhouden ook Skoda, aangezien de werkplaats daar op zaterdag ook open is en ik doordeweeks nooit tijd heb.... ;) vriendelijke en behulpzame mensen en goede service!
 

Cordoba

Forumguru
DGM is volgens mij ook Seat-dealer.

Corné, uit de foto's krijg ik de indruk dat de grens tussen verlicht-niet verlicht niet zo scherp is bij de mist-leds, verder veel geluiden gehoord dat je minder ziet met Led's in je mistlampen (als je in het donker in de mist rijdt), maar misschien is dat ondertussen alweer achterhaald.

Wat de kenteken-verlichting betreft: die lijkt op de foto's veel te fel, voor kentekenverlichting, op een ander forum heb ik er wel eens een trucje voor gezien, om de lichtsterkte op normaal niveau te krijgen. Als je interesse hebt, kan ik het wel even voor je uitzoeken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan