Kinderziektes Octavia III?

ertromp

Forumguru
In Duitsland al de volgende terugroepactie voor de O3:
70E9: verwijderen van een stuk isolatie onder de voorruit. Deze kan blijkbaar verzadigd worden door water waardoor in de voeteruimte van de bijrijder vocht ontstaat.

Tevens de chroomlijst van de achterdeuren en dan het onderste gedeelte dat niet goed aansluit op de C stijl. Wordt achteraf gecorrigeerd.

Al meer gehoord?
 

Dennis Nijholt

Forumguru
Blijkbaar is het beter om te wachten om een nieuw model te kopen tot dat er de kinderziekten wat uit zijn?

Er moeten toch mensen zijn die als eerste een nieuw model kopen om dit "leed" te kunnen constateren, kinderziektes zijn niet erg, oké ze veroorzaken wat overlast, maar zolang de dealer en fabriek er adequaat erop inspeelt en alles verhelpt heb ik er geen problemen mee. Ieder merk heeft er last van.
 

ertromp

Forumguru
Dit overzicht is wellicht handig voor degenen die er binnenkort eentje afgeleverd krijgen en dus geconfronteerd kunnen worden met deze punten.

Nog een punt kan zijn een scheef gemonteerd dashboardkastje is ook al door afnemers in Duitsland vastgesteld
 

ertromp

Forumguru
Heel handig.

nu al 3 punten om op te letten
1.chromen sierstrip ramen
2.dashboardkastje
3. Modificatie 70E9
 

Dennis Nijholt

Forumguru
je hebt gelijk etromp...maar ik denk dat ik moeilijk achter die modificatie kan komen..de isolatie achter het voorruit..of ik moet tijdens de aflevering gaan slopen..zou wel grappig zijn en de verkopers hebben op feestjes jaren erna ook nog wat om te praten...
 

ertromp

Forumguru
Off topic
@Acceleron: Zo te zien in je handtekening heb je een mooie auto.
Bardolino Gardameer Italië als woonplaats?
Een stel foto's van je auto en voorstellen in de meet en greet wordt op prijs gesteld :D
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@ Ertromp, ja....., had ik ook al voorgesteld in een ander topic, maar ik denk dat Acceleron geen zin heeft om greet te me(e)ten :)
 

Accelaron

Banned
Er zat een druk op haha. Zo een druk dat ik even niet wist wat ik neer moest zetten. Corné goed om kunnen gaan met de spanning?
 

CDK

Forumguru
@Acceleron, haha daar bestaat mijn werkdag elke dag opnieuw uit "goed om kunnen gaan met..." ;)
 

hemi24

Forumguru
Tja, beter een terugroepactie dan zoals ze het bij Ford doen: nieuwe auto's afleveren met een bekende "bug" in de motorsoftware en vervolgens volhouden dat er geen oplossing voor is..!
 
Hrrm, gisteren vertrokken van huis toen het droog was. Onderweg een flinke bui en vervolgens begint de voorruit te beslaan, vooral voor de bijrijder. Zou dat het probleem met de isolatie kunnen zijn?
 
Bovenaan Onderaan