Wanneer krijg jij je nieuwe Octavia III combi geleverd?

Zijn er mensen die al weten wanneer ze hun nieuwe auto geleverd krijgen?
De voorlopige productiedatum staat op week 35. Levering week 38/39. Dit is echter een voorlopige datum. Volgens de dealer worden de data extra ver naar voren gezet om teleurstellende vertragingsberichten te voorkomen. Ik heb in week 18 besteld dus dat is 20 weken levertijd. Hopelijk komt'ie toch eerder.
 

rudolfi

Forumguru
Dan hadden ze die waarschijnlijk al in bestelling staan, wel gaaf t je hem als 1 van de eersten hebt
 

TedVlemmings

Forumguru
Besteld in week 20, verwachte productieweek 35 dus levering richting de 40? Gister werd me echter verteld in Utrecht (niet mijn dealer) dat ik van een fors latere leverdatum uit moest gaan met mijn configuratie, afwachten dus..
 

Michiel OCIII

Nieuw lid
Intropakket: Sunset canton audio chromen raamomlijsting 230volt bagagenettenset dab neerklapbare achterbank vanuit kofferruimte

Verder velgen Theron maxidot kleurendisplay hulpverleners afneembare trekhaak
 

Dennis Nijholt

Forumguru
Intropakket: Sunset canton audio chromen raamomlijsting 230volt bagagenettenset dab neerklapbare achterbank vanuit kofferruimte

Verder velgen Theron maxidot kleurendisplay hulpverleners afneembare trekhaak

En is er ook een intropakket 2 dan ? , ik neem aan dat dit intropakket niet op een EBL/ABL zit maar op een "normale" uitvoering octavia
 

Michiel OCIII

Nieuw lid
Ik heb van de dealer vernomen dat de combi's welke in de 14% vallen een trekgewicht van 0 kg gaan krijgen en dat de kleur platin Grey binnenkort uit assortiment gaat!

Wil dus zeggen dat er alleen een vierkante trekhaak achter kan voor fietsendrager. Pijnlijk
 

Dennis Nijholt

Forumguru
platin grey gaat er inderdaad uit..was al bekend...laatste productieweek, is naar zeggen hier op het forum, week 37 voor platin grey
 

Dennis Nijholt

Forumguru
Maar als het goed is kan ik mijn Combi ook binnenkort ophalen, ben hem alleen nog kwijt eerste week juli omdat het leer dan ingebouwd wordt. Maar zoals ik nu denk volgende week ergens. Hij wil mijn Superb hebben en de auto staat al bij de dealer (sinds maandag tegelijkertijd met de showroom combi en demo combi aangekomen). Heb al foto's van de auto in de showroom gezet :), op de trailer en net ervan af.
 

CoesDoes

Forumguru
Die van mij staat nog steeds in wk34 gepland Wordt dus waarschijnlijk op gereviseerde machines door werknemers die nog in vakantiesferen verkeren in elkaar geschroefd ;)
Besteld in week 20, verwachte productieweek 35 dus levering richting de 40? Gister werd me echter verteld in Utrecht (niet mijn dealer) dat ik van een fors latere leverdatum uit moest gaan met mijn configuratie, afwachten dus..
Dat zal het panoramadak zijn, ongetwijfeld het wachten waard, maar iets boven mijn budget :tongue:
 

Daap

Nieuw lid
Intropakket: Sunset canton audio chromen raamomlijsting 230volt bagagenettenset dab neerklapbare achterbank vanuit kofferruimte

Verder velgen Theron maxidot kleurendisplay hulpverleners afneembare trekhaak


Intropakket? Is dit een door jouw dealer zelf samengesteld pakket of is dit een pakket waar gewoon nog niemand iets vanaf weet? Ben erg benieuwd wat dat pakket moet kosten aangezien het wel het beste van alle optiepakketten combineerd wat mij betreft!
 

JoepCombi

Nieuw lid
week 47.... zou komen door de velgen 17inch en panorama dak...

gaat om zwarte 1.6 tdi ambition bussines line
 

Dennis Nijholt

Forumguru
Intropakket? Is dit een door jouw dealer zelf samengesteld pakket of is dit een pakket waar gewoon nog niemand iets vanaf weet? Ben erg benieuwd wat dat pakket moet kosten aangezien het wel het beste van alle optiepakketten combineerd wat mij betreft!

Ik ken het ook niet namelijk....vandaar dat ik het ook vroeg en vooral intro pakket 1 dus moet er ook nog een intro pakket 2 bestaan lijkt me..anders noem je het geen 1
 

TedVlemmings

Forumguru
Lijkt me dat deze pakketten voor consumenten niet bestaan, lijkt me namelijk niet sjiek om een intro pakket toe te voegen nadat er al vele auto's zijn besteld en geleverd. Zal dus wel een dealer dingetje zijn om auto's zo compleet mogelijk in de showroom te hebben?
 
dealer geeft week 35 op en misschien week of 2 vertraging ivm fabrieks(vakantie)sluiting..
ik heb overigens gevraagd naar het introductiepakket maar toen te horen gekregen dat dit niet besteld kon worden ??
 
Bovenaan Onderaan