Nieuwe logos op F1

piair1982

Forumguru
Voor de fabia¹ heb je dus twee keer de 601 nodig.

Voor de fabia² de 601 voor en de 630 achter.

Mijn voorlogo is morgen binnen. Nu maar eens bedenken wat ik met het overbodige rechten logo doe.

Misschien op het stuurlogo plakken ;)
 

darkprojectx

Forumguru
dat is wel een forum foto waard dan :uitlachen:
Ik heb nu dus straks 2 platte logo's over, ach misschien kan ik er een leuke carnavals ketting hanger van maken ofzo..
Bierfles blijft er niet op staan helaas.
 

darkprojectx

Forumguru
Als ik er iemand blij mee kan maken moet je het maar laten weten, dan gaan ze in een envelop.
Waarschijnlijk plakt de originele plakrand dan niet meer maar als je hem toch wilt kitten/dubbelzijdig vastplakken dan zijn ze er geknipt voor. Ik ben niet zo van het bewaren :rolleyes:
 

piair1982

Forumguru
Volgende projectje:

Wil de logo's van de sleutels vervangen. Weet dat dit kan, maar zouden de nieuwe logo's ook al leverbaar zijn hiervoor?
 

darkprojectx

Forumguru
Lijkt me dat deze wel al leverbaar zijn, ik neem aan dat de nieuwe auto's niet verkocht worden met een normale sleutel in plaats van cv :)
 
D

Deleted member 1943

het gaat bij mij nog even duren voordat mijn fabia logo-loos is want de bestelling was eindelijk binnen. Dus de lip, en de naafdopjes en afdekkapje voor logo achter zijn er en ze hebben ook de grill meegeleverd, alleen jammer dat het de verkeerde is :s. Dit heeft uiteindelijk 4 weken geduurd dus het zal nu wel weer zo lang duren. Ik baal er goed van.
 

piair1982

Forumguru
Logo voor de sleutel heeft nu een onderdeel nummer.

3T0837891A

Morgen ff bij de dealer vragen wat dat kost. : )
 

djmshell

Senior Member
Vandaag mail gedaan naar dealer voor het onderdeel NR wat Piair hier aangeeft ( sleutel logo)

binnen 30 min volgende mail:

Goede middag .......
Ik kon het artikel nummer niet vinden dus je vraag doorgespeeld,

Dit het antwoord van PON :
Goedemorgen ####,

Dit artikelnummer is niet vrijgegeven door de fabriek en dus niet leverbaar.





Dus ik ben wel benieuwd wat jou dealert zegt Piair.......
 

piair1982

Forumguru
Dealer kon het niet in ids vinden. Ids is het fabriekssysteem.

Mogelijk volgt dit wel later deze maand. Dit omdat het onderdeelnr wel in etka staat.

Dus wordt vervolgd. ;)
 
Bovenaan Onderaan