Antera's Skoda Octavia 1 RS

Antera

Donateur
Ze zouden voor volgend weekend klaar zijn hebben ze beloofd dus ik hoop volgende week de wielen er ook weer onder te hebben zitten
 

Antera

Donateur
Slecht nieuws velgen waren weer niet goed en dus nu gaat de leverancier het maar doen geloof ik :-)

En nog even wat besteld in Engeland:

41t10rlarge.jpg


41-h5rlarge.jpg
 

Antera

Donateur
Zo vandaag de velgen terug en gemonteerd en eindelijk zijn ze wit ( op de foto lastig te zien lijk niet echt wit maar zijn ze wel). Helaas wel een kleine tegenvaller maar nu niet van de velgen meer van een Afgebroken voorveer. :shock:





resultaat van de velgen:








keus is gemaakt omtrend de verlaging:


 

Antera

Donateur
zaterdag of maandag komt de schroefset binnen dan gaan we eens kijken wat we mooi en fijn vinden :-) maar lager gaat ie zo ie zo. Zaterdag eerst de uitlaat er maar eens onder schroeven
 

Antera

Donateur
zekers gaat ik dat doen. Volgende week ergens monteren denk ik want de set word maandag pas verwacht
 

Antera

Donateur
Vandaag eens even de uitlaat eronder geknutselt. Vol verwachting (en hopend op geen berg kabaal) aan de slag gegaan. Wat een heerlijk geluid voor een open RVS systeem. In de auto nauwelijks hoorbaar ook niet bij belasting en dus niet ontzettend vervelend en gewoon verstaanbaar precies zoals gewild.


Alles zat goed mee en paste perfect.




Nog wat plaatjes bij het praatje


OUD:






Nieuw:








van de week de verlaging en hoop dat deze net zo is als de verwachting is :thumb:
 

Antera

Donateur
ZO schroefset zit eronder. Nieuwe goede foto's volgen snel.

Voor alleen is dit vertekend omdat hier de gebroken veer zit:


Na:



definitieve foto's volgen nog zodra ik iemand kan strikken met een goede camera op een mooie locatie
 

TL@

Forumguru
Toch een heel mooie auto hoor, draagt zijn leeftijd met enorm veel gratie :xyxthumbs:
 

Antera

Donateur
Dank jullie wel en ben het me je eens @marc,

Heb hem nu al wat aangepast (en denk dat ik hem nog laat omlassen:




Binnenkort bij JD langs om een chippie op maat te laten kalken
 

Race Eend

Forumguru
Ziet er zo al veel beter uit, niet storend meer! Als je hem weer te hoog hebt hangen heb je weer kans dat de lak op de bumper smelt.
 

Antera

Donateur
Voor de mensen die het interreseren:

Vandaag met Dubfanatics bij JD engineering ( Heren bedankt) geweest om te rollen en de auto een Custom chip laten geven. Heren bij JD hartelijk dank hiervoor ben zeer tevreden en al druk bezig met een andere koppeling. De auto rijd echt heerlijk nu. Lekker soepel en moet nog wel wat wennen aan het verschil. Om en idee te geven wat het verschil is en tevens de waardes voor en na:


[video=youtube;G8D7b2Z1zu8]http://www.youtube.com/watch?v=G8D7b2Z1zu8&feature=youtu.be[/video]
 
Bovenaan Onderaan