Navi antidiefstal bescherming

inderdaad....ik hoop ook dat dit beschikbaar is voor de Yeti voordat de mijne geleverd wordt....maar ik vermoed (gezien het aantal Yeti's die ik in het "wild" zie) dat deze ergens onder aan de lijst bungelt.....
 

WillemJan

Forumguru
@Hemi24: volgens mij is de bescherming ook voor de Amundsen beschikbaar. En die kan wel weer in de Fabia en Roomster. Correct me if I am wrong.
 

hemi24

Forumguru
Wat er achter een Navilock schuil gaat, is natuurlijk om het even, maar voor zover ik heb meegekregen is het dievengilde voor 99% op jacht naar de RNS510/Columbus systemen en laten ze het RNS310/Amundsen systeem vrijwel altijd ongemoeid...
 

Cideart

Nieuw lid
Kan iemand me zeggen wanneer de navilock beschikbaar wordt voor Skoda? Of een richtingsdatum.
Heb na lang twijfelen toch uiteindelijk een columbus besteld. Het is gewoon een tof en compleet toestel.
Aangezien ik in België woonachtig ben en deze navilock eerst en vooral door PON uitgegeven wordt, zou ik deze eventueel in Nederland laten installeren.
 

coolrunnings

Actief lid
De Navi Lock voor de Octavia komt er nu ook eindelijk aan. Mijn Octavia staat voor levering maart geplaatst en volgens ING wordt de kap meteen voor aflevering geplaatst als deze beschikbaar is.


bron: http://www.passatclub.nl/viewtopic.php?f=125&t=36378&sid=b2d78260d9adf4ea6819adec0492c22c&start=285

Helaas kan de dealer waar ik de vraag gesteld heb omtrent een eventuele leverdatum van de navilock nog geen datum noemen.

U bent juist geïnformeerd wat betreft de navi-lock voor uw Skoda. Deze komt inderdaad beschikbaar.
Echter nog onduidelijk is wanneer precies. Ook bij de importeur, welke ik hier zojuist nog over gebeld heb, is dit helaas nog onduidelijk.

Vertrouwend u hiermede van dienst te zijn geweest, verblijf ik,

met vriendelijke groet,
 

Fabia II Sport

Actief lid
Haha ... installatie van de navi lock ... bevestig de navi lock met 4 schroeven en plaats het paneel terug ..... maw nu 8 schroeven verwijderen ?

Maar als hij voor de Octavia leverbaar is dan zit ik er toch zwaar aan te denken om er 1 aan te schaffen, al vind ik de 4 paddestoelen foei lelijk.
Bij ons in de straat staan verschillende Octavia's en allemaal hebben ze een keer ee bezoek gehad .... ook die van ons.
 
Voor de geïnteresseerden (zoals ik :D, hij komt er nu echt aan:

Beste VW- en Skoda vrienden,

Na veel vragen over de leverbaarheid van de RNS Navi Lock voor andere types dan de VW Passat VI en VII en VW Golf V en VI: De beschikbare RNS Navi Locks worden binnenkort -na veel ontwikkelwerk door de fabrikant en PON- uitgebreid voor de volgende autotypes:

Volkswagen Polo
Volkswagen Touran
Volkswagen Tiguan
Volkswagen Golf Plus
Volkswagen Scirocco
Volkswagen Eos
Skoda Octavia

De productie van de RNS Navi Lock voor deze autotypes is gestart, over ongeveer vier weken (eind maart) is uitlevering aan de dealers mogelijk. Pon heeft de dealers hier inmiddels over geïnformeerd. Hiermee is weer een stapje gezet in het beschermen van RNS-systemen tegen diefstal.

mvgr,

Jeroen 'Passat-Fanaat
Bron: http://www.passatclub.nl/viewtopic....8691a2f60627a2bc6d87db9706c&start=345#p434825
 

ByeByePeugeot

Actief lid
Uiteraard heb ik mijn dealer gevraagd naar de navilock echter was dit nog niet bekend ook qua levering niet.
Maar goed, de vraag die ik eigenlijk wil stellen is of er voor de Superb ook een Navi Lock gaat komen, lijkt me wel maar staat niet op de bovenstaande lijst. Verder ben ik eigenlijk wel benieuwd naar de frame kleuren. Denk daarbij aan Decor Noble/Mirage kleuren.
 
Ik heb maar liefst 13 dagen mogen genieten van mijn mooi Columbus navigatie, vanochtend trof ik dit aan...

SNC00019.jpg

Ik wist dat ik een risico liep, maar ik zou de navi lock krijgen zodra deze beschikbaar kwam. Helaas te laat...
Ik hoor het de dealer nog zeggen: ach joh, sinds er alarm geleverd wordt valt het best mee met de diefstallen. Het alarm is NIET AF GEGAAN!!! De auto staat op de oprit vlak bij ons slaapkamer raam, deze stond open vannacht en zowel ik als mijn vrouw slapen heel licht en moeten er regelmatig uit 's nachts vanwege onze 2 kleintjes. Ra ra hoe kan dit?
Toen ik bij mijn auto kwam vanochtend en mijn hand door het kapotte raam stak ging het alarm wel direct af, en dat was binnen goed te horen. Weten ze het alarm nu ook al te omzeilen zonder schade aan te richten?

De Navi Lock komt bij mijn dealer de eerste week van april binnen. Pas als deze er is laat ik iets nieuws plaatsen, tot die tijd een gat in mijn dashboard.
Een infrarood lus detector met alarm is in bestelling. De eerstvolgende keer dat ze bij mij 's nachts de oprit op komen om te checken of er al wat nieuws is worden ze verrast met een hoop herrie.
 

tha a

Senior Member
pfffttt, das balen zeg! Mijn octaaf gaat iig afgeleverd worden incl navi lock... (zou idd eerste week april beschikbaar zijn bij dealer)
 

railsupporter

Nieuw lid
Ik heb begrepen dat er een soort nepradio beschikbaar is die je op het scherm van je navi kunt bevestigen d.m.v een zuignap zodat het lijkt alsof er een gewone radio inzit. Weet iemand of dit klopt? Ik heb een Octavia combi 1.6 TDI businessline Ambition besteld met het Amundsen navi systeem maar bij mijn buurman is er al 3 keer proletarisch gewinkeld en ik ben bang dat ik, zodra de auto geleverd is, ook aan de beurt ben.
 
Ik heb al wel eens gehoord dat iemand een nep navilock gebruikte. Dus gewoon de afdekkap, maar dan met schuimrubber is gevuld, maar zonder de paddestoeltjes gemonteerd...
 
Bovenaan Onderaan