Accessoires Fabia facelift

Yuco

Lid
@ Ronnie

Kun jij eens kijken welk artikel nr de zilveren eindkapjes (onderdeel van de volledig aluminium dakreling) hebben die op de Fabia Combi pre-facelift kon worden besteld?
 

Ronnie

Forumguru
5J9 860 145 A P90 Crossilber, Rechtsvoor, van 12/2007 tot 3/2010.
Ik hoop dat dit de goede is, er staan zoveel varianten....
 

piair1982

Forumguru
Was de pre-facelift wel helemaal zilver dan? Omdat de uiteinden op het dak waar deze bevestigd zitten zwart zijn. (Ik heb deels zilveren dakrails,wel facelift ook)
 

Ronnie

Forumguru
Het is idd iets verwarrend in ETKA: Natuurlijk staan er ook satijnzwarte eindstukken op, dit is allemaal afhankelijk van de uitvoering. Ik kan dus niet zien of het gaat om een BL, GL AMB.L EL. enz, hier in ETKA staan alleen de pr nrs, en deze staan dan weer op de sticker in de betreffende auto.
 
Piair 1982, mooie wagen heb je qua kleur en opties. Ik lees onderin bij jou dit dat je bijna alle opties hebt gekozen, behalve o.a ESP. Ik zie nu terwijl ik dit type dat het niet op de 1.2 TDI gaat maar de TSI. Klopt het dat die ESP wel standaard op de Greenline uitvoering zit? Eigenlijk wel vreemd want ik las op dit forum dat dit wellicht wel verplicht gaat worden zoals daglicht verlichting, welke we ook standaard op Greenline hebben. Waar ik dit las: http://www.skodaforum.nl/board/archive/index.php/t-11233.html
Maar die TSI heeft meer vermogen dan de Greenline 63 ipv 55 KW en standaard geen ESP, blijf het vreemd vinden. Wel lekkere motor denk ik, wat was reden om geen Greenline te kopen eigenlijk?

Dan nog even over de dakrail, deze heb ik er niet op zitten. Auto 2e hands gekocht en zit er aan te denken om deze er alsnog op te laten zetten. Maar ik ben er nog niet helemaal over uit of ik dit opties nu echt mooier vind, maakt dit de auto niet hoger en daardoor smaller? Als dit niet fabrieksaf op gezet wordt, moet men gaan gaan boren en de binnenbekleding los gaan maken. Is wel even een klusje hoorde ik. Of dit dan allemaal netjes wordt??? Weet iemand of Thule al imperials te koop heeft voor deze Greenline, dus te gebruiken zonder dakrail??
 

l1800

Nieuw lid
ik heb mijn fabia nu anderhalve week en alles is top.
Mijn vriendin heeft de polo bluemotion , met telefoon voorbereiding. Die hebben we dit weekend afgehaald.
Nu is mijn vraag of haar navigatie de "RNS310" in mijn skoda past.
Het is namelijk zo ik heb de standaard radio met bluetooth en mdi, maar de polo heeft geen bluetooth in de RNS310. (telefoon voorbereiding het woord zegt het al :). we zouden dan bv de "RNS510" in de polo kunnen inbouwen.
 

Ronnie

Forumguru
Zou eigenlijk zonder problemen moeten passen, de auto's zijn grotendeels identiek....
Misschien moet er een naviantenne bijgeplaatst worden.
 

Ronnie

Forumguru
Los antennetje kost zo'n €20,-, kun je zo ergens onder (of bovenop) het dashboard wegwerken.
 

Tdjee

Banned
Beschermstrip of folie achterbumper

Ik heb het forum afgezocht maar, hier niets over kunnen vinden:
Wie heeft er op de achterbumper de kunststof beschermstrip of de transparante beschermfolie zitten? Hoe zijn de ervaringen ermee? Bied het enige bescherming bij honden pootjes? En hoe ziet het eruit, eventuele foto's?

Toevallig iemand een prijslijst van de orginele skoda accesoires?
 

FredV

Banned
op mijn combi heb ik de beschermstrip zitten.
Ze stonden in mn album, maar merk nu dat ik een boel foto's in mn album mis, blijkbaar bij de conversie naar de nieuwe forumomgeving iets fout gegaan.

De prijslijst van de accessoires moet op de skodasite staan, maar kreeg net melding dat de site niet beschikbaar is.
 
@Tdjee

Als het ook een alternatief mag zijn, is dit misschien iets....

Van Milotec.de

Ladekantenschutz mit Rippen, 3D-Carbonstyle, Combi
Montageanleitung PDF

3D-Carbonstyle

Fabia II Combi 1/08-3/10
auch für Facelift
nicht für Scout !
79,00 EUR inkl. 19 % MwSt.
Art.Nr.: 39806 3D

Er is ook een foto van op dit forum; ik dacht dat Hetzer deze mooie beschermstrip heeft.
 

l1800

Nieuw lid
Weet iemand mischien of ik mijn bluetooth module van mijn fabia kan plaatsen in de polo bluemotion? daar zit een RNS 310, maar die heeft geen bluetooth. ik heb zelf de standaard radio met maxidot en bluetooth. ik zou dan een RNS 510 in mijn skoda kunnen plaatsen?
 
@Hetzer,

Die beschermstrip van jou voor de achterbumper, dat is toch een carbon-look?
Nu heb ik daar wel eens een vergroting van gezien. Zit er nu verlichting in, of zijn die stripjes een soort reflectoren?
Op jouw foto kan ik dat niet goed zien.
 

FredV

Banned
FredV: Heb je toevallig nog de foto's of zou je ze opnieuw willen maken, dan al zeer dank ervoor.:xyxthumbs:
Heb je een mail gestuurd, dan kan ik de foto toesturen, want via de site lukt het niet.
Ze stonden in mn album maar om onverklaarbare reden staan ze er niet meer in.
 
Ik zag trouwens op seddes.nl een mooie rubberen kofferbakmat!

kunststof kofferbakschaal | originele pasvorm
SKODA FABIA (station) | bj. 2007-heden
productcode: SSK11

Heeft iemand deze en zo ja, hoe hoog is die opstaande rand en is dit volkomen rondom?
Ik web nog wel eens smurrie en lekkende diarree uit laarzen en andere paardentroep, dus ideaal als dit niet kan weglopen en ik de mat eruit kan halen en afspoelen.
 

FredV

Banned
SGL49

De rubberen kofferbakmat DCD 720 001
of de kunststof kofferbakschaal DCE 720 001 uit de accessoirefolder van Skoda is niet geschikt?
 
Bovenaan Onderaan