Accessoires Fabia facelift

Eigenlijk moet ik geen luie mensen helpen, maar vooruit....
Typ in het zoekveld "schotjes"
Je krijgt dan een draad "Schotjes in bagageruimte"; derde van boven.

Dus: maak gebruik van de zoekfunctie!
Succes
 
Ja dat kan, tussen het midden en de rechterkant staat "Search Thread" en anders via de gewone algemene zoekfunctie. Wat het gekost heeft.... Euhhh goede vraag, weet het niet exact meer, maar volgens mij was het iets rond de 30 euro voor beide, maar kan ook maar zo een heel ander bedrag zijn geweest. Je kunt ze er vrij simpel indrukken/klikken.
 

Yuco

Lid
Ik rij een zilvergrijze Fabia. De zijspiegels zijn grotendeels in dezelfde kleur meegespoten. Ik wil deze graag in zwart. Kunnen deze dan vervangen worden of moeten er compleet nieuwe spiegels gemonteerd worden? Misschien kan iemand een indictaie geven wat optie a of b gaat kosten?

Voor de geintereseerden onder ons mbt een compleet zilveren dakreling, rubberen matten en transparante folie op de bumper, zie mijn fotoalbum.
 

Hetzer

Forumguru
@Yuco, mijn spiegelkappen heb ik ook zwart laten spuiten, ze zijn makkelijk zelf te verwijderen en dan kun je ze laten spuiten bij een spuiterij , en dan ben je zeker voor 75/100 euro klaar.
Mijn ervaring als je het aan de dealer gaat vragen incluisef de de-montage dan je al gauw 130/190 euro kwijt bent, dus mijn tip is doe dat niet, gewoon lekker zelf eraf halen en even laten spuiten.

hier staat hoe je ze kunt verwijderen , echt 2 -tellen werk

http://www.skodaforum.nl/board/showthread.php?13519-verwijderen-spiegelkappen-F-2
 

Ronnie

Forumguru
Ze zijn ook verkrijgbaar in Satijnzwart:
5J0 857 537 9B9 Linksboven: € 34,21 incl.
5J0 857 538 9B9 Rechtsboven
 

Jkz

Lid
Goedenavond beste mensen,

Je kunt de spiegels ook laten carwrappen, kost 30 euro per spiegel ex. Btw en ziet er ook superstrak uit!!

Greetz.
 
Draadje over bril- of montuurhouder voor in hemel....

Ik heb echt mijn best gedaan om dit draadje te vinden en zeker 15 steekwoorden ingevoerd, maar niets kunnen vinden. :ahum::680:

Mag ik even gebruik maken van een van jullie geheugens?

Het gaat natuurlijk om vervanging van het blindplaatje voor in de hemel, a-functioneel, en eenvoudig vervangen kan worden door eentje met een klein bakje waarin een zonnebril o.i.d. kan.

Het betreft natuurlijk de faab conbi greenline.
Bij voorbaat dank...
 

Ronnie

Forumguru
Ik heb destijds een foto geplaatst van mijn oplossing voor de zonnebril, de foto heb ik nog, gemaakt op 1 juli 2010, echter het bijpassende topic kan ik niet meer terugvinden.
Vreemd, want wanneer ik al mijn posts nakijk mist alles tussen eind januari 2010 en begin januari 2011.
Zal wel zijn zoekgeraakt tijdens het omzetten van de forumsoftware??
 

Hetzer

Forumguru
draadje in bestaand topic ingevoegd

al in het begin van dit draadje hebben we het over de zonnebril houders

DSC_3344.JPG


DSC_3347.JPG


DSC_3348.JPG


DSC_3349.JPG
 

Fabia

† In Memoriam
Ik vind het een ideaal bakje voor je zonnebril. Door de rubbere mat rammelt het ook niet.
 
@Hetzer, hartelijk dank voor de (her)plaatsing!

Dat is hem precies! Weet je de prijs nog?
Wellicht kan iemand mij helpen aan het nummer van het bakje.
Maar waarschijnlijk weet de dealer wel wat ik bedoel als ik het omschrijf.
Volgens mij is het een kwestie van uit- en inklikken en binnen een minuut gewisseld.
 

Ronnie

Forumguru
Best. nr.(Fabia2) 1Z0 868 565 F Y20, "Brillenvak parelgrijs" € 36,59 incl. btw.
........................................... 47H = kleur" Onyx"
 
Bovenaan Onderaan