Skoda Fabia 1 Combi Elegance

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gieliovd

Forumguru
Balen man.... jezus, heb je net een mooie wagen. Krijg je dit.

Succes met de afhandeling... hier zit niemand op te wachten.

Erik_NL

Forumguru
dat is zwaar [FONT=&quot]køtt

de Fiat 127 zal trouwens wel total loss zijn, maar daar is imho niets aan verloren

[/FONT]

darkprojectx

Forumguru
:D die fiat was echt zo ongelofelijk dood! :bye:
ik reed achter die vrouw aan naar haar huis omdat we beide geen schadeformulier bij hadden en onderweg begon er wat te knakken enz.. bleek dat de draagarmen zo krom als een hoepel waren, versnellingsbak zat nog maar met 1 bout vast...
ja.. erg vervelend..
vooral toen haar man kwam.. die werkt bij een schade herstelbedrijf,
en hij had jaren aan dit autotje gewerkt om hem netjes te maken........

ik heb maar niet gevraagd of de slooppremie nog op dat autotje van toepassing was.[MODERATORBREAK]oldtimers mogen er toch ook rijden .[/MODERATORBREAK].

alles is netjes afgehandeld, morgen kan ik al bij het schadebedrijf terecht voor de taxatie en dan is het weer afwachten he..

maar voor alle oude hokken rijders, "volg de Skoda rijder, maar met afstand!!!" :471:

to be continued!

darkprojectx

Forumguru
al gevonden! De hele lijst met onderdelen en prijzen etc.

Zo...
Maandag 3-5-2010 staat mn Skoda bij VW Arena (onze skoda dealer) om diagnose te stellen voor de nog af te werken puntjes die de handelaar zelf niet kon fixen.
Dinsdag 4-5-2010 t/m 5-5-2010 staat de auto bij de schade hersteller.
Als het goed is wordt ik voor die tijd nog gebeld door Rechtsbijstand over de schaderegeling van de Vento.. want die moesten ze ookal zo nodig smaller maken..

Bij het schadebedrijf heb ik aangegeven dat ik toch al naar RS bumpers aan het kijken was en dat het redelijk zinloos was om deze bumpers nog netjes te maken. Dit begreep die kerel wel en toen ik even liet vallen met wie ik bij VW Arena daar ookal over gesproken had ging het verhaal een heel stuk makkelijker. Bekende van elkaar :D

Aankomende vrijdag krijg ik telefoon van de schadehersteller die mij verteld wat de schade aan de auto is in de huidige staat, en verteld hij mij gelijk wat de kosten gaan worden als we heb direct RS uitgevoerd maken.

ik ben benieuwd!!!

corsaar

Senior Member
@darkprojectx achterlijk wijf.

Jammer van je auto waar je zo gek op bent, maar waarom nou meteen achterlijk wijf roepen dat is toch nergens voor nodig. ?
Succes met het herstel ik hoop voor je dat je er goed uitkomt !!

darkprojectx

Forumguru
is toch mijn topic en mijn frustratie? Ik zie bij jouw naam ook alleen maar Junior Member staan en geen Moderator ofzo, dus ik snap de commotie even niet? Van die nutteloze opmerking kunnen via een prive bericht gestuurd worden want dat voegt totaal niets toe aan het verhaal over de auto.

[MODERATORBREAK]darkprojectx , ik denk dat corsaar toch een beetje gelijk heeft . Die vrouw heeft daar ook niet om gedaan lijkt mij . Jij kan ook wel eens achter op iemand rijden en ik denk dat jij dan ook niet graag zou ergens lezen dat ze jou ik weet niet wat gaan noemen in dezelfde trend gelijk jij in je woordkeuze gemaakt had . Ik zal die twee woorden iets opschonen ;[/MODERATORBREAK]

corsaar

Senior Member
de opmerking achterlijk wijf voegt inderdaad niets toe aan je topic, voor de vrouwelijke forumgebruikers is dit respektloos
onfatsoenlijk taalgebruik maakt je auto tje niet heel maar ga zo lekker door het zegt alleen maar iets over jezelf, laat verder maar einde discussie.
Succes met jouw topic. ik ben er klaar mee , Junior member of modurator of wat else
even zo goed de hartelijke groeten en succes met de oplossing

darkprojectx

Forumguru
prima, boodschap is wel aangekomen hoor ;)

zal erop letten ;)

no hard feelings, op het eind van de dag zijn we toch allemaal skoda rijders :aangenaam:

darkprojectx

Forumguru
vanmiddag toch even bij de huisarts langs..

gister had ik behoorlijke last van mn rug maar vandaag is dat wel minder. Komt ook door de spierherstellende pillen die ik gister heb genomen, deze gebruik ik normaal voor het sporten.
Maar vandaag wordt ik getrakteerd op behoorlijke hoofdpijn, en ik ben wat draaierig als ik overeind kom.

Kijken wat de huisarts te melden heeft..

van_der_P

Senior Member
de Fiat 127 zal trouwens wel total loss zijn
[/SIZE][/FONT]

Vroeger zag je die op elke straathoek. Ik kan mij niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst zo'n 127 live gezien heb.

Het is natuurlijk balen dat, dat gebeurt maar is onvermijdelijke als je met een groot deel van die 7 miljoen automobilisten (die Nederland telt) iedere dag onderweg bent. En het is jammer dat de Fabia beschadigt is.
Als je dit wil verkomen moet je auto in de garage laten staan met een laken erover heen. Maar zolang er geen persoonlijk letsel is valt het best mee. Nieuwe bumper misschien achterklep vervangen, en is die weer beter dan nieuw. Zeker als dat op een vakkundige manier gemaakt wordt.
Succes.

Gieliovd

Forumguru
Met een beetje klapper is er vaak meer stuk dan het tupperware... Er lijkt niets aan de hand, maar toch. Een tijdje terug een collega een klappertje met de kleine vrachtwagen.... Leek niks aan de hand. Scheurtje in de polyester bumper. Maar ja, daarachter was ALLES krom.

darkprojectx

Forumguru
we shall see!

vanmiddag toch ff bij de huisarts langsgegaan aangezien ik last van mn nek bleef houden en er nu ook nog eens een heftige hoofdpijn bij is gekomen. Maar volgens hem was er niets ernstig beschadigd, ik mag alleen morgen niet gaan werken met die hoofdpijn. Ik ben IT-er en heel de dag naar zo'n scherm kijken leek hem in deze situatie vrij ongezond.
Dus morgen mag ik de hele dag thuis lekker naar mn kort gereden skoda kijken :icon_smile_dead: jeuj

cvegreen

Forumguru
Ben je zeker dat het geen whiplash is ? ik heb hier een tijdje met een halskraag rond gelopen toen ik op die vrachtwagen had gereden . Na een aantal maanden ben ik dan nog eens naar de kinesist geweest om alles terug los te maken , ben er gelukkig helemaal van af geraakt en wat nog meer is , mijn migraine is sinds ik naar de kinesist was gegaan daarvoor ook fel geminderd . Had dus een blockage in mijn nek zonder dat ik het wist .

Bart335i

Nieuw lid
Hey X! Leuk je hier te zien! Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt!

En misschien kent iedereen hier de RS helemaal, maar heb je dr geen plaatjes van? Is er voor de Combi ook een RS achterbumper?

Ben benieuwd!!

darkprojectx

Forumguru
@cvegreen, vanmorgen blijkt de pijn en hoofdpijn al behoorlijk gezakt te zijn. Gelukkig maar! Maar ik hou lekker even rust en zie wel wat het allemaal gaat brengen. Thanx voor de tip :xyxthumbs:

@bart335i, natuurlijk zijn daar plaatjes van beschikbaar :D
alle auto's op de volgende link (mijn ideeen album :D ) hebben zo'n voorbumper
http://www.mijnalbum.nl/Album=U3FWENHK
de achterbumper zie je wat minder, deze heeft ook een uitsparing voor de einddemper. Maarja, onder mijn auto zit meer een dieselstijl uitlaat, dus 2 pijpjes die omlaag lopen. Maaaar dat is weer een goede reden om geld uit te geven aan de demper haha.. wordt nog wat allemaal

darkprojectx

Forumguru
nou.. laat dat RS plan maar varen..

ik ben zojuist gebeld door de schade hersteller,
volgens hem had ik voor 2375 euro schade.
Als ik de bumpers gelijk zou laten vervangen voor RS bumpers zou ik nog even 1700 euro exclusief btw erbij mogen leggen :confused: zitten daar gouden bumperbalken in ofzo??

ik haal er wel een keer 1 van ebay af ofzo.. of Glenn moet zijn fabia achteruit totallen :D

Glenn

Actief lid
nou.. laat dat RS plan maar varen..

ik ben zojuist gebeld door de schade hersteller,
volgens hem had ik voor 2375 euro schade.
Als ik de bumpers gelijk zou laten vervangen voor RS bumpers zou ik nog even 1700 euro exclusief btw erbij mogen leggen :confused: zitten daar gouden bumperbalken in ofzo??

ik haal er wel een keer 1 van ebay af ofzo.. of Glenn moet zijn fabia achteruit totallen :D

gaan we zo begingen

en 2375 euro schade? is best wel veel voor wat er moet gebeuren kan mider denk ik

niet vergeten dat nu simpel het logo kunnen weg laten

maar zo een combi heeft echt geen ander bumpers nodig

gewoon een mooie velg en lager ik heb ook nog een combi gehad

1.4 was wat traag met 100pk

1220kjl.jpg

darkprojectx

Forumguru
haha ;)

tja met een standaard voorbumper kun je wel wat lager,
en die 1700 euro kan ik wel anders besteden, voor dat geld kan ik er zelfs airride op laten zetten als ik dat zou willen.

gaat er nu even om dat de auto weer netjes en strak wordt,
het kofferbak en neus embleem blijft wel gehandhaafd, de plannen zijn namelijk wat gewijzigd :D

thanx voor de foto ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan