Jeroen van Arkel
Forumguru
Dat is de reden dat ik gestopt ben met lease auto’s. Steeds minder mogelijk. En kwa koop zijn Nederlanders verkeerd zuinig. Dus laat die ACC dan maar zitten want bij de dealer wordt als ze dan penny wise pound foolish zijn wel 3000 euro minder uitgegeven. En dan zit je daarna 10 jaar of jaar met lease. Kut had ik nu maar AirPlay. Had ik nu maar acc had ik nu maar stoel verwarming. Duitsers rijden vaak langere stukken en zijn ook vaak meer auto minded dan portemonnee minded. Het moet goed en degelijk zijn. Vandaar de voor ons als Nederlanders volgehangen import auto’s een feest zijn. Wel leren bekleding. Wel een panorama dak. Wel een goede installatie. Wel een climatronic ipv airco. Enz. Dat is de reden dat ik werkelijk alles heb aangevinkt bij mijn auto. Dat ik niet later een omvormer moet kopen voor een 230 aansluiting of we. Honden rek moet kopen tov een bagagescheidingsnet. Alhoewel ik die 230 stekker niet gedaan heb. Was maar 90 euro maar de overige stekkers in de kofferbak zijn voldoende en ik had nog een omvormer. Maar het gaat om het idee.Maar ik had het "voordeel" dat mijn uit Duitsland geimporteerde Superb werkelijk ALLE opties had, dus ook ACC.
. Naar je toe trekken is normaliter 1 km/u verhogen, set indrukken met 1 km/u verlagen. Ik vind de werkingsmodus zoals ik 'm nu met OBDeleven/VCDS heb ingesteld eigenlijk veel logischer/intuïtiever (voor de helderheid: er zijn maar 2 opties ingeprogrammeerd door VAG, de standaard en die ik nu heb). Ik zou nog eens moeten uittesten wat de resume en set-handeling nu doet. Ik zou verwachten dat Set nu de snelheid opnieuw instelt op de op dat moment huidige snelheid (dus als je zelf elektronen bijgeeft), Resume weet ik niet, misschien niets? Ga ik eens ff uittesten.

. Dat kan je misschien beter achterwege laten.