Wat mis je nog van je oorspronkelijke configuratie als je deze krijgt geleverd?Dan is het toch simpel? Gewoon een Fabia Combi Elegance met het Executive-pakket leveren voor het bedrag waarvoor jij de auto besteld had. Is ook een mooie compensatie voor de fout en alles wat daarbij komt kijken.
Ik heb nog even zitten kijken maar het absurd om het volledige bedrag voor het executive -pakket te rekenen, het duurste in dat pakket is de elektronische airconditioning met 2 klimaatzones, en die zit al standaard op de elegance ?!!!!!!!!!
:smiley29:
of zit ik nu verkeerd te kijken?
Verwarmde ruitenwisser. Dat lijkt mij heftig!!!
Huh? Het staat inderdaad zo in de prijslijst vermeld, maar de climatronic in de Fabia heeft toch geen 2 klimaatzones??
Ik ga even advocaat van de duivel spelen, maar volgens mij heeft PON er helemaal niets mee te maken..... Immers zij zijn feitelijk geen partij in deze. Het is de fabrikant! Die heeft immers verzuimd om een correct bestelde auto verkeerd te produceren.
De dealer en PON kunnen alleen uit coulance handelen, terwijl de fabrikant het recht moet zetten....
Maar ja, probeer dat eens voor elkaar te krijgen, maar dat zou PON moeten doen.
Ik ga even advocaat van de duivel spelen, maar volgens mij heeft PON er helemaal niets mee te maken..... Immers zij zijn feitelijk geen partij in deze. Het is de fabrikant! Die heeft immers verzuimd om een correct bestelde auto verkeerd te produceren.
De dealer en PON kunnen alleen uit coulance handelen, terwijl de fabrikant het recht moet zetten....
Maar ja, probeer dat eens voor elkaar te krijgen, maar dat zou PON moeten doen.
Wat mis je nog van je oorspronkelijke configuratie als je deze krijgt geleverd?
Ach ook positief bekijken mocht, de dealer die duizend euro betalen en Pon de resterende, dan heb je wel een super deal afgesloten en rij een stuk voordeliger in 1 van de duurste uitvoering.
Denk dat je het momenteel goed aanpakt en rustig blijft en communiceert met je dealer !
Dat je dealer al met een tegemoet koming komt van 1000 euro is alleen maar positief omdat hij hiermee zijn fout toegeeft !
As PON niet over de brug komt met het resterende bedrag dan kom je in een andere situatie terecht !
Volgens het consumentenrecht heb je een overeenkomst met je dealer afgesloten en met niemand anders !
Maw dan zal de dealer de resterende 3000 euro ook moeten toeleggen !
ik Hoop dat alles goed zal aflopen en snel geregeld is , maar als ik jou was zou ik voor zekerheid even alles op papier zetten met data en tijd en wat er besproken is !
Dat als het probleem een negatieve wending krijgt en er een advocaat bij moet komen , dat je alle besproken dingen op papier hebt staan !
Als je het naderhand moet doen ga je dingen vergeten of geef je er misschien net een andere wending aan !!
Ik hoop echt dat je het opgeschrevene vlug de kliko in kan gooien en snel in een nieuwe Skoda rijdt !!
Succes en hou het hoofd koel !!
Wel bij de Elegance uitvoering.