leon-cupra
Forumguru
@Japanese Power heb helemaal geen problemen met een leuke discussie, al dan niet pro-contra EV. Heb het wel gehad met bepaalde mensen die enkel maar negatieve artikels over tesla in het topic zetten.
getuige onze Mazda met zijn dikke roffel, jouw oude Cayman, en ja zelfs mijn Hondake klinkt goed in hogere toeren
maar snap wel wat je bedoelt, meestal klinken de 6-8 Cyls beter, gisteren kwam ik in stapvoets verkeer een jonge kerel tegen met een BMW 7 Serie van de jaren 90, toen die ons zag ging hij eens even lichtjes gassen om zijn motor te laten horen en dat klonk wel erg lekker, maar onze Mazda deed zeker niet onder en hij keek nogal verbaasd dat die 4pitter zo ronkte
maar leuk!Dan vergis je je toch, want ik geef net zo goed positieve berichten. En als er m.b.t. andere auto's bijzondere zaken te melden zijn (want zo zou ik het toch wel noemen als sturen eraf vallen...), dan post ik dat ook.@MarcoO2 als ik mij niet vergis ben jij diegene die steeds die negatieve berichtgeving over tesla post in mijn topic. Zie jou dat niet doen in andere hun mijn-auto topic. Dat ben ik gewoon redelijk beu. Je valt mij met die laatste post dan ook persoonlijk aan … zeer laag hoor.

@Japanese Power heb helemaal geen problemen met een leuke discussie

Grappig dat je dit noemt.de serviceorganisatie (vind ik nog steeds puntje van zorg),
Misschien voor onze Zuiderburen wel.