Tesla model Y SR+

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeSko

Forumguru
Ik begrijp Tim wel, heb hier ook "kritiek" geleverd op Tesla dus mea culpa, maar het is zeker niet fijn om telkens weer wat negatiefs te moeten lezen over het merk waarmee je rijd, hij is duidelijk over the moon met zijn Tesla en dat mag, als je zo tevreden bent van een auto wil je dat als forumbezoeker wel meermaals ventileren ( is hetzelfde als wanneer men niet tevreden is van hun auto ), om daar vaak "ja maar Tesla dit, Tesla dat" op te krijgen is natuurlijk niet zo fijn.

Heb nu niet al de berichten terug liggen lezen maar kom, zo erg kan het niet zijn dat we er bitsig voor worden en op de man gaan spelen . :cheers:
 

leon-cupra

Forumguru
@JeSko ik kan wel om met kritiek op tesla. Maakt mij helemaal niet uit maar als een persoon zijn bijdrage er enkel er maar uit bestaat om iedere week een link te plaatsen over het stuur-probleem, dan komt het niet meer over als kritiek of een discussie. En daar had ik “mijn buik van vol”.

Dus @Rosinfield mss ook eens alle berichten lezen en alles in zijn context plaatsen vooraleer je het nodig vond om zo een reactie te plaatsen. Jouw reactie hoefde eigenlijk ook niet aangezien ik in vorige berichten ook al aangegeven heb dat ik Marco zijn berichten niet apprecieerde/bleef appreciëren en dat er niet verder hoefde worden op doorgedramd. Jij brengt nu met jouw nutteloze reactie terug een nutteloze discussie op gang. Je had beter moeten weten. Bericht is ook gerapporteerd. Ik verwijder ook dit bericht wanneer jouw bericht verwijderd is.
 

Captain Hook

Forumguru
de serviceorganisatie (vind ik nog steeds puntje van zorg),
Grappig dat je dit noemt.
Er is net een tweede (!?) servicecenter van dit type in Lelystad geopend:


En wat betreft service; van de 'ouderwetse' merken is die service alleen maar minder geworden de laatste jaren.
Minder vestigingen, minder klantvriendelijk, meer gezeik... :cautious:
 

Rosinfield

† In Memoriam
Het gaat maar om een stukkie blik he. Ik ben ook gek met mijn Uppie en wat mij betreft plempt men mijn topic vol met negatieve zaken.voor zover er een serieuze discussie mogelijk is, ga ik deze graag aan. Voor zover dat niet het geval is, ook prima maar daar ga ik dan niet op in.
 

leon-cupra

Forumguru
als je het artikel zoekt via Google (verkoop Tesla België) kan je het wel lezen. Via de link van Jef niet.

Korte samenvatting van het artikel: 140% meer verkoop tov. vorig jaar. Twee grote oorzaken : korte levertermijn en voor veel leaserijders (en een paar particulieren) is een Tesla door de prijsdaling nu wel financieel haalbaar.
 
Laatst bewerkt:

MarcoO2

Forumguru
Twee grote oorzaken : korte levertermijn en voor veel leaserijders (en een paar particulieren) is een Tesla door de prijsdaling nu wel financieel haalbaar.
Klinkt logisch. Als ik EV moest rijden zou ik er ook serieus naar kijken. Al denk ik niet dat ik de bijbehorende prijs wil betalen, want qua bijtelling is het een dure auto natuurlijk.
 

Peter-036

Forumleiding
Moderator
Er is hier een 'discussie' uit de hand gelopen, en er zijn door leden dingen geplaatst, en verwijderd,die niet door de beugel konden, ik heb zelf ook nog één en ander verwijderd.
Een eerste, en laatste, waarschuwing aan allen: er gaan officiële waarschuwingen met (straf?)-punten komen bij dit soort voorvallen.
 

Peter-036

Forumleiding
Moderator
@leon-cupra Dat ga ik niet doen.
Wellicht is een andere moderator/forumbeheerder een andere mening toegedaan, en kun je die middels PB tot de door jou gewenste actie overhalen.
Wanneer je het topic zelf niet 'actief' houdt, zakt het vanzelf in de lijst.
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

JeSko

Forumguru
Laat het even rusten @leon-cupra dan bedenk je je eventueel wel weer , ik zou het alvast jammer vinden moest dit topic dicht gaan, is gewoon interessant om een liefhebber zijn Tesla ervaringen te volgen. Maar het is jouw keuze uiteraard.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan