@CDO niet echt bij stil gestaan, dan zou ik trouwens eerder privé kopen en zakelijk een vergoeding betalen
Euhhh 100/121 oftewel 17,35%... (nog steeds de moeite waard overigens)maar "zakelijk" ben ik 21% eerder / sneller klaar met sparen
Maar volgens mij geen 6 cilinder meer...En een RS uitvoering voor Corné:
Begrijp ik, maar privé betaal je geen bijtelling, het kan best interessant zijn en ik zeg kan, geldt niet voor elke situatiemaar "zakelijk" ben ik 21% eerder / sneller klaar met sparen
Als je privé rijdt, wordt je bedrijfswinst weer hoger en da's ook belast. Goed rekenen dus...privé betaal je geen bijtelling, het kan best interessant zijn
Als je privé rijdt, wordt je bedrijfswinst weer hoger en da's ook belast. Goed rekenen dus...
"Gamma"...gewoon met enige regelmaat opnieuw door (laten) rekenen.
Daar zou ik niet te hard op rekenen. Uit alle filmpjes en info die ik ondertussen gezien heb, is de topdiesel de bekende 180 pk variant die nu ook in de Passat leverbaar is. Of dat altijd zo blijft weet je natuurlijk nooit, maar voorlopig komt er niets sterkers.er komt als het goed is ook een diesel met dubbele turbo tenslotte
He, interessant, dat was bij de recente plaatjes waar de achterkant zichtbaar is (zowel de rode als die blauwe) nou ook het eerste idee wat er bij mij kwam opborrelen. En da's inderdaad niet goed, bij Ford wordt ik weliswaar altijd erg enthousiast als ze met iets nieuws komen, maar het veroudert altijd wel heel erg snel. Dit in tegenstelling tot alle VAG auto's. En als ik een nieuwe auto ga kopen, moet ie toch wel minstens 6 jaar meegaan, zo niet langer.Op de foto van de lichtblauwe van 3 kwart van achteren is het eerste wat in me opkomt...... Mondeo.
WoW jammer dat ik in januari m'n volgende O3 krijg. Weet nu waar ik op kan koersen als ik de volgende O3 inruil.En een RS uitvoering voor Corné: