Nieuwe Superb-3 ( 2015) topic

andrehj

Forumguru
In Tsjechië hebben ze al veel meer foto's, inclusief enkele van een nauwelijks gecamoufleerde variant:
Skoda_Superb_III_2015_nova_dalsi_oficialni_a_spy_10_800_600.jpg
 

micky

Forumguru
Nog groter?? Dan heb je groot rijbewijs nodig en pas je zeker nergens meer in de parkeer vakken!:fool:
Je kan het natuurlijk ook overdrijven. Ik ben benieuwd of er überhaupt markt voor is, over het algemeen worden er momenteel voornamelijk compacte modellen verkocht.

Voornamelijk compacte modellen? ik zie dat niet om me heen om eerlijk te zijn en ik ben van mening dat Skoda hiermee net als met de O3 heel wat nieuwe rijders gaat aantrekken, ik ken inmiddels best wat mensen in mijn omgeving die net als ik nu pas voor het eerst willen overstappen naar Skoda (nu dus de O3) en dat worden er steeds meer, juist om de grote maat en de prijs kwaliteitverhouding. Ik durf te wedden dat dit een enorm succes gaat worden, net als de O3 nu al is, waarschijnlijk zullen in eerste instantie de meeste naar de lease gaan, maar deze komen dan ook vrij snel beschikbaar voor de 2de hands markt die ook genoeg behoefte heeft.
 

micky

Forumguru
Die rode foto klopt helemaal niet, ze willen bewust de lijnen niet kenbaar maken, dat zie je aan de zwarte tape en de afgeplakte achterlichten, zelfs de scherpe lijn op de deur is verborgen :)
 

s-line

Forumguru
Een ding is wel duidelijk,de mooi speelse lijnen en glooiingen die de tekeningen wel hebben, vind je op de echte gecamoufleerde niet terug zo te zien. Of die moeten ze er nog snel in kloppen. Maar dat zou dan ook weer niet kloppen met de lijn ( of te wel geen lijn ;):D) die zijn ingeslagen bij Skoda. Zelfs de beenruimte achter lijkt wel wat minder of is dit ook gecamoufleerd?:D
 
Laatst bewerkt:

ertromp

Forumguru
De Combi als die er zo gaat uitzien is niet verkeerd zo op de zijlijn

Skoda_Superb_III_2015_nova_dalsi_oficialni_a_spy_06_800_600.jpg

En nog wat foto's van Autoforum.cz:

Skoda_Superb_III_2015_nova_oficialni_prvni_53_800_600.jpg

Skoda_Superb_III_2015_nova_oficialni_prvni_50_800_600.jpg

Skoda_Superb_III_2015_nova_oficialni_prvni_10_800_600.jpg
 

s-line

Forumguru
Voornamelijk compacte modellen? ik zie dat niet om me heen om eerlijk te zijn en ik ben van mening dat Skoda hiermee net als met de O3 heel wat nieuwe rijders gaat aantrekken, ik ken inmiddels best wat mensen in mijn omgeving die net als ik nu pas voor het eerst willen overstappen naar Skoda (nu dus de O3) en dat worden er steeds meer, juist om de grote maat en de prijs kwaliteitverhouding. Ik durf te wedden dat dit een enorm succes gaat worden, net als de O3 nu al is, waarschijnlijk zullen in eerste instantie de meeste naar de lease gaan, maar deze komen dan ook vrij snel beschikbaar voor de 2de hands markt die ook genoeg behoefte heeft.
Ik denk het en zeker niet,als hij geen bijtellingsschraper gaat worden. De vorige superb,die ik had,is ook nooit een super seller geweest zoals de octavia bijv. Dat is ook het succes van de o3 voornamelijk. Iedereen die ik spreek heeft het alleen maar over de grote en de bijtelling, niet over dat ze hem mooi vinden. Voor velen is volgens mij de superb toch echt gewoon te groot. Maar we zullen het beleven. Bij BMW verkopen ze ook meer 5serie's als 7 serie's.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: EdK

s-line

Forumguru
Die combi ziet er inderdaad wel vet uit @ertromp, maar ik denk dat ie er iets "saaier"gaat uitzien!
Als ze deze uitbrengen gaan ze zelfs Audi en vw voorbij, en dat zal niet gebeuren gok ik.
 

TL@

Forumguru
Hopelijk komt het mooi dashboard van de Passat er ook in, op het filmpje zitten nog traditionele klokken.
 

Octavia32

Forumguru
Te groot?, weet je ik weet niet hoe lang jullie allemaal zijn maar ik ben 1,94 mtr en mijn zoon van 14 is inmiddels al 1,75. En komende uit een O2 waar de knieën van mijn zoon in de rugleuning van mijn stoel steken begrijp ik niet waarom er gesproken wordt over te groot.

Dit kan te maken hebben met de combinatie kleinere bestuurders en kinderen.
Of bestuurders met jonge kinderen leeftijd tot een jaar of 10.

Dit komt misschien heel arrogant over maar een fabia, Octavia, A4,A3, en bmw 3 serie zeker niet geschikt voor deze combinatie van lange ouders en tiener kinderen.
 

micky

Forumguru
Ik denk het en zeker niet,als hij geen bijtellingsschraper gaat worden. De vorige superb,die ik had,is ook nooit een super seller geweest zoals de octavia bijv. Dat is ook het succes van de o3 voornamelijk. Iedereen die ik spreek heeft het alleen maar over de grote en de bijtelling, niet over dat ze hem mooi vinden. Voor velen is volgens mij toch echt gewoon te groot. Maar we zullen het beleven. Bij BMW verkopen ze ook meer 5serie's als 7 serie's.

En toch ken ik al meerdere met een goed leasbudget en niet naar de bijtelling kijken, die nu bijv een O3 hebben genomen omdat de Superb vervangen wordt, voor de 42.000,- wat mijn O3 kost kun je ene leuke Superb bestellen, verder zijn er veel leaserijders wel een beetje klaar met de kleine ruimte in de Audi A4 (heb ik hiervoor ook gereden), maar goed de tijd zal het ons leren :)
 

Altos

Banned
en zie je rare vormen in het dashboard ook ;)

nog niet helemaal af wsl :)
Dat hoop ik idd ook, maar ben er bang voor, in de Fabia 3 zit nu ook een wat hoekiger, gestapeld dashboard...misschien even wennen maar ik vond bij de S2 de onderbreking, versierd door hout of alu look, wel een soort rust en luxe uitralen.
 
Bovenaan Onderaan