Nieuwe Superb-3 ( 2015) topic

Havana

Forumguru
Ik ook. Enige verschil is dat je bij kleinere kids de beenruimte nog vol kunt stouwen met spullen. Maar in mijn O2 komen de benen van mijn zoontje van 2 ook gewoon tegen mijn rug. En ik ben niet eens groot (1.82).
 

micky

Forumguru
Kleinere kinderen zijn gelijk aan tieners qua ruimte dankzij de de gigantische kinderstoeltjes.

Ik zie die S3 wel zitten. Wanneer zouden de eerste uit de lease komen? 3.5 jaar? Wat zou een BL met 150k op de teller gaan kosten dan? Dan kan ik daar vast voor gaan sparen ;)

mijn auto komt altijd na zo'n 2,5 jaar al op de markt, maar ik moet nog een tijdje met de O3 :)
 

s-line

Forumguru
Kleinere kinderen zijn gelijk aan tieners qua ruimte dankzij de de gigantische kinderstoeltjes.

Ik zie die S3 wel zitten. Wanneer zouden de eerste uit de lease komen? 3.5 jaar? Wat zou een BL met 150k op de teller gaan kosten dan? Dan kan ik daar vast voor gaan sparen ;)
Ca. 17.000 euro schat ik
 

Noord26

Forumguru
Kleinere kinderen zijn gelijk aan tieners qua ruimte dankzij de de gigantische kinderstoeltjes.

Ik zie die S3 wel zitten. Wanneer zouden de eerste uit de lease komen? 3.5 jaar? Wat zou een BL met 150k op de teller gaan kosten dan? Dan kan ik daar vast voor gaan sparen ;)

Onze kwam ook uit de lease na 22 maanden (95Dkm) en had 55% afgeschreven tov de nieuwprijs.
 

Canon-Eye

Forumguru
En ook de hoofdruimte achterin ziet er niet beter uit.
Eenmaal in de auto valt dit misschien nog wel mee (genoeg beenruimte om onderuit te zakken) maar als ik naar de lijn van de deur kijk, dan vrees ik het ergste voor het in- en uitstappen.
Vooral kale passagiers kunnen het beste een dikke muts opzetten, om bloedende wonden te voorkomen... :troost:
 

micky

Forumguru
Voor een octavia??:nailbiting::fool::banghead:
JA voor een Octavia, moet hij wel heel vol zijn of niet :deuk::deuk::rockon: en een trekhaak ;)

Ik selecteer overigens niet op catalogusprijs, maar op lease prijs, als het bedrag op is komt er een auto uit, de ene keer een O3 van 42.000 en de andere keer een A4 van 47.000....
en ook een keer een Volvo V50 van 31.000 (maar die telde ik niet bij, behalve de laatste maanden wachtend op de O3)

Ca. 17.000 euro schat ik
Ja en voor de leaser als hij hem over neemt nog een heel stukje minder :cool:
 

CDO

Forumguru
Ik ben alvast sparen:greedy:, met een beetje mazzel straks nog een 150pk diesel in de 20% scoren en gaan (of zou die er niet komen??)
 

EdK

Forumguru
Rij nog wel f door met me eigen bolide.......en dan met me 1,96 mtr maar eens wat kleiners zoeken....
 

tha a

Senior Member
zie ik nu op 3:52 led richtingaanwijzers of lijkt dat maar zo omdat de ledstrip daarna weer wit aanspringt?
 
Bovenaan Onderaan