Nieuwe Superb-3 ( 2015) topic

Noord26

Forumguru
Geloof dat ik dan de enige ben die hem wat 'plat geslagen 'over vind komen en dat hij zijn eigen gezicht totaal verloren heeft.. Jammer.
 

Canon-Eye

Forumguru
Zeiden ze van de Yeti ook. Inmiddels hoor je daar (vrijwel) niemand meer over - 't is gewoon een kwestie van wennen.
(En geloof me: voor je het weet wil je eigenlijk, deep down, niet eens meer gezien worden in zo'n "ouwe bak" - al zullen weinigen dit toegeven... :deuk: )
 

Noord26

Forumguru
Wie zijn 'ze'? De Yeti vind ik nog steeds een ontzettend afschuwelijk lelijke auto. Het is dat er een Skoda logo op zit..
 

Havana

Forumguru
Yeti vind ik sowieso een gedrocht, ongeacht de versie. Een schande voor de auto-industrie, zo'n blokkendoos op wielen die veel te hoog op z'n poten staat. Zelfs een Multivla vind ik nog mooier. Just my 2 cents, uiteraard ;)

Ook de Fabia combi vind ik op z'n zachtst gezegd "minder geslaagd".
 

jalex_h

Forumguru
Geloof dat ik dan de enige ben die hem wat 'plat geslagen 'over vind komen en dat hij zijn eigen gezicht totaal verloren heeft.. Jammer.
Nee hoor maar ik had nog geen tijd om te reageren. Maar ik kan me wel in je kritiek vinden. Hoewel ik "jammer" weer een beetje overdreven vind. Ik vrees daarentegen wel voor de hoofdruimte achterin...

Voor wat betreft de vergelijking met Audi, dat zou zo maar kunnen kloppen. Er is een ontwerper van Audi overgestapt naar Skoda.
 

Darkside

Forumguru
Heb geen geluid hier op werk.
Maar de bediening op de ipad achter ziet er wel stoer uit (zal android ook werken?)
En de bekerhouder die ervoor zorgt dat je een fles met een hand kunt openen is ook simply clever.

Plaatje hierboven ziet er zeker nice uit.
erg benieuwd....
 

Bakkertje

Forumguru
Ik kreeg de indruk dat de ruimte in de breedte van binnen tegen viel (gelijk is aan nu). Wat ie in de breedte groeit is met name blik als ik het zo zie..
Ander detail wat me opviel is dat de versie waarmee gereden werd een Active info display heeft, en dat geen knopjes naast de pook zitten maar eronder.
Anders detail was de startknop op de stuurkolom, alles bij elkaar van binnen een grote O3..
(maar dat is op basis van wat ik zo gezien heb in het filmpje en dat zegt nog weinig over de feitelijke auto straks in de showroom)

Ander detail (op 3:23 in het filmpje) een elektronische handrem. Als je de bekerhouder voorin ziet (met 3 plekken naast elkaar) dan is die waarschijnlijk standaard.
 
Laatst bewerkt:

Pendragon

Forumguru
En ook de hoofdruimte achterin ziet er niet beter uit. Verder lijkt het zicht door het achterraam nog wat kleiner geworden. ipad bediening achterin....aardig maar hoeft van mij totaal niet. Ik hou liever zelf controle voorin de auto.
 

Darkside

Forumguru
Nee, maar zo'n ipad biedt misschien toegang tot meer apps op je smartphone om je auto te bedienen of status uit te lezen. Of alvast de verwarming aan te zetten.

Over de breedte kan ik zo snel op basis van filmpje niet veel zeggen.
De rendering geeft wel aan dat hij meer coupe vorm krijgt. Dat is mooi, maar idd meestal niet goed voor hoofdruimte.
 

Tuulster

Forumguru
Skoda-Superb-Skizze-1200x800-e0dffd9469d672c9.jpg

Skoda-Vision-C-1200x800-f8ab573c29aacfc9.jpg


Lijnen helemaal overgenomen, dak achter is iiiiiiets hoger.
Prachtig!!!!!
 

auriga

Forumguru
Plaatjes bij de praatjes...
ImageUploadedByTapatalk1418673649.870360.jpg

ImageUploadedByTapatalk1418673659.971811.jpg
 

Bijlagen

  • ImageUploadedByTapatalk1418673423.361068.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1418673423.361068.jpg
    157,1 KB · Weergaven: 13

andrehj

Forumguru
De jongens van Auto Express zijn blijkbaar bij dezelfde presentatie in Portugal geweest, maar hebben niet zo'n mooie video gemaakt, op hun site staan slechts plaatjes. Overigens is daar wel mooi op te zien dat er een aparte hendel komt voor de cruise control:
usox8847a.jpg
 
Bovenaan Onderaan