Nieuwe Superb-3 ( 2015) topic

EdK

Forumguru
Ach zoals elke keer weer , de foto's en tekeningen zeggen niet zoveel dan als hij straks bij de dealer is te bewonderen....
In verleden veel negatieve uitspraken over modellen geweest aan de hand van de blog foto's etc en toen hij uiteindelijk was te bewonderen bij de dealer stond iedereen te kwijlen omdat dat model toch wel erggggg mooi bleek te zijn..
 

andrehj

Forumguru
Hier is het artikel uit Autobild 50 van 2014, behorende bij de video uit de startpost. Leuk leesvoer.
 

Bijlagen

  • AutoBild2014-50_SkodaSuperb3.pdf
    1 MB · Weergaven: 48

Bakkertje

Forumguru
Ik denk dat het gefotoshopte foto's zijn. Kijk maar eens goed naar de driehoekjes van de koplampen (met name van de rechter koplamp).

Ook is de lijn over de zijkant op de ene "foto" scherper dan op de andere ;)
 

andrehj

Forumguru
Ik denk dat het gefotoshopte foto's zijn. Kijk maar eens goed naar de driehoekjes van de koplampen (met name van de rechter koplamp).
Ook is de lijn over de zijkant op de ene "foto" scherper dan op de andere ;)
Je hebt helemaal gelijk, het zijn fotoshops. Ik zat niet op te letten.
 

CDK

Forumguru
Dat is jammer, want wel een hele dikke photoshop..... Of misschien maar goed...., stel je voor dat het weer gaat kriebelen.... ;)
 

Octavia32

Forumguru
Vind dit beslist niet mooi, de neus staat niet in verhouding met de rest.
Dan is de huidige combi toch een stuk stoerder om te zien.

Kan natuurlijk ook komen door die lelijke kleuren roze (sedan) en nu dus groen :mad:
 

CDK

Forumguru
@Octavia32, ik kan niet geloven dat dit het is namelijk :nono: inderdaad spuuglelijk en ik denk dat we opzettelijk op het verkeerde been gezet worden, zodat we straks al woooow roepend door de showroom lopen te kwijlen :deuk:
 

Canon-Eye

Forumguru
Vind dit beslist niet mooi, de neus staat niet in verhouding met de rest.
Dat ligt waarschijnlijk vooral aan het door gebruik van een telelens wat in elkaar gedrukte perspectief.
Als je dezelfde auto op kortere afstanden met een "normale" en met een groothoeklens op ongeveer hetzelfde formaat in beeld brengt, ziet het er héél anders uit!
 

Canon-Eye

Forumguru
Wie denkt dat een foto altijd de werkelijkheid weergeeft, zit er naast.
Er is namelijk niet zoiets als "de" werkelijkheid (in een afbeelding dan)... :nono:

Wat je uiteindelijk op het 2-dimensionale papier ziet, wordt altijd mede bepaald door het gekozen standpunt in samenhang met de afstand en de kijkhoek - kortom: het perspectief.
 

CharlesTucker

Forumguru
Oei wat een lelijk hok, en wat mij betreft komt dat niet door de kleur, die vind ik eerlijk gezegd wel aardig :).

Ik vraag me wel af of dit inderdaad veroorzaakt wordt door het gekozen camerastandpunt en brandpuntsafstand, vanaf de A-stijl vind ik het er wel normaal uitzien. Overigens, dat ding heeft hetzelfde kenteken als de rode, photoshopje of is dit net zo iets als dealerplaten?
 

NewO3

Forumguru
Super nep. Kijk maar eens goed, vanaf het voorwiel naar achter is alle lak dof. En voorwiel en achterwiel is exact hetzelfde. Niet eens de moeite genomen 1 wiel te roteren. Slecht photoshop werk.
 
Bovenaan Onderaan