10-jarig bestaan van ons forum

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kiswum

Forumguru
Misschien een idee om extra reclame te maken voor het forum/FB account.

Bij winkelcentra en fastfood restaurants zie je in het weekend veel Skoda rijders.
Is het een idee om een kleine A5/A6 flyer uit te brengen die we (de leden), bij de rijders onder de ruitenwisser te plaatsen of door het door direct aan de bestuurder te geven.
Ik weet niet hoeveel dat zou kosten als je er 1000 af laten drukken (50-100 formulieren die 10-20 leden in het land kunnen uitdelen).
 

Badnews

Senior Member
Zoals in het plan genoemd, wil ik best wat opzetten voor een wedstrijd racen op de playstation met playseat. Dit is grote jongens speelgoed, al kan je ook met kinderen leuke dingen doen (zoontje van 8 vind het fantastisch).

Realisme is redelijk hoog, en in een wedstrijd zal je er helemaal in op gaan.

Weet niet of er meer mensen zijn met dit speelgoed.
 

Bijlagen

  • foto 1.JPG
    foto 1.JPG
    98,2 KB · Weergaven: 46
  • foto 2.JPG
    foto 2.JPG
    100,4 KB · Weergaven: 42

lugolux78

Forumguru
*** UPDATE OVER PLAN ***

Zo ben ik weer.
Na weekend van verjaardag weer online. Kleine meid voor het eerst naar school gebracht vanochtend.
Weer nieuwe levenfase!

Ontopic:
Iedereen bedankt voor de massale feedback! Wordt zeer gewaardeerd. Ik heb dus inmiddels wat berichten ontvangen over het plan en zal de feedback hieruit verwerken. Hele correctie lijst van @Tallguy. Super bedankt!

@Badnews als jouw gamestoel mobiel genoeg is om mee te nemen, graag.
Ik vind dit erg gaaf! Ik neem aan dat de dealer wel een TV heeft. Ik heb nog eentje staan maar dat is 20", dat is dan weer helemaal niks voor de sensatie van het spel :(
Om VCDS wat meer "inzicht" te geven zou ik die TV dan liever aan de laptop van @ertromp of @Antera aansluiten.

Wat betreft kinderen, dat is erg moeilijk te bepalen.
Ik zou gokken dat kinderen onder de 10 niet een hele dag zoet te houden zijn.
Springkussen, XBOX (wellicht Wii met Mariokart voor kleinere kinderen) is zo'n beetje wat je kan doen.
Wellicht nog puzzels, lego of zoiets. Maar wees er wel van bewust dat het een automeeting voor volwassenen is en uiteraard juich ik het toe als er ook aanhang komt, maar dat is niet de primaire doelgroep.

Wat betreft de Quiz daar zal ik me even over buigen.
Leek mij een goed idee. Het kan ook aan de hand van een korte vragenlijst.
Iedereen levert deze aan het einde van de dag in vanuit de correcte, leukst etc antwoorden komt een winnaar.
Dan sta je in ieder geval niet te lang stil (überhaupt niet) en kun je auto begluren :)

Ik werk nu e.e.a. verder uit en kom in de loop van de week weer bij jullie terug met update over wat de dealer ons kan bieden.
Dat zal ook wel een van de omslagpunten zijn.

Ondertussen ook contact gezocht met Autoweek.
Benieuwd of zijn op een zulks evenement inspelen
PON/Skoda laat me beetje stikken. Maar ik blijf ze spammen
Lokale nieuwszenders en kranten worden ook geregeld achter de schermen.

Over de flyers, moet ik even kijken of ik een partij kan vinden die dit low-budget of liefst gratis in vorm van sponsoring zou willen doen.
Mijn idee zou dan zijn om een generieke flyer bij een ieder dealer neer te leggen (of poster??) verspreid door het hele land.
Het idee om ruimte over te laten voor de stempel van de dealer waar de flyer ligt is uitermate goed! Dus dat zal ik in het nieuwe ontwerp in verwerken.
Ik weet niet of het plaatsen van flyers bij fastfood keten of langs benzinepomp gewenst effect heeft.
Kan zeker later nog als optie gebruikt worden

Planning ook om een FB invite te sturen en via onderzoek (komt in de loop van oktober) ook te polsen hoeveel mensen er uiteindelijk komen.
Ik hoop minimaal 100 Skoda Auto's (er zijn ook leden aanwezig zonder Skoda, zouden mooie vrijwilligers zijn, straf voor het switchen naar ander merk :tegek::lezen::deuk:).
Alleen als we dat inzichtelijk hebben kunnen we een ratio bepalen over "aantal leden aanwezig vs vrijwilligers"

Keep you posted lads!
 

Badnews

Senior Member
@lugolux78 Die stoel kan heel klein gemaakt worden (en ik heb een Skoda, dus ruimte genoeg)
TV is iets lastiger, misschien past mijn oude 32" er nog bij in de kofferbak, denk dat ik mijn normale game 40" er niet in krijg. Maar de stoel is echt geen probleem, anders kan ik hem zelfs uit elkaar halen en in stukjes meenemen met slechts 1 inbus sleuteltje.
 

lugolux78

Forumguru
Ok @Badnews .
Als Tigchelaar net als mijn delaer ook van de schermen heeft in de showroom dan is probleem met TV opgelost.
Waar woon je ergens?
Anders kan ik jouw oude TV in mijn auto dag van te voren meenemen?
Let me know!
 

henriz

Forumguru
En wat doe je wanneer bv. Audi hoofdsponsor wil worden? ;)
Met een grote stand ons allemaal uit de Skoda in een Audi proberen te praten. :D
 

EdK

Forumguru
Ach zou hun aanbod meteen aannemen als ik jou was, alleen wel met jouw regels..........dus geen enkele vorm van audi reclame binnen de hekken
Laat ze maar lekker flyeren buiten de hekken.......:deuk:
Alleen @blackokkie zou het wel fijn vinden als de Audi dames even een bakje Skoda koffie bij hem komen halen dan....:dankje::bloemen:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan