10-jarig bestaan van ons forum

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cordoba

Forumguru
Overigens om verwarring met de Citigo te voorkomen, had Vagtechniek de eigen vloot aan zilverkleurige Up's (leenauto's) elders geparkeerd.
 

lugolux78

Forumguru
Hallo mensen,

Korte update over de progressie rondom meeting 9 mei en dus de 10e verjaardag:

  • Facebook is aangepast en levert heel wat "bekijks & likes" op;
  • Brutaal een post op de FB site van Skoda NL gezet (we zien wel hoe lang deze daar stand houdt);
  • Twitter is ook geupdate;
  • Volgende week dinsdag een afspraak bij Tigchelaar Breda om plan te bespreken;
  • Antwoord van Guiness Book of records: Verzoek is niet "denied" maar nu in onderzoek of er al een soortgelijke poging bestaat en zo niet, aan welke regels we ons moeten houden. Verwacht antwoord over 12(!!) weken, maar ja tis nog wel ff tot volgend jaar mei.
Ik zal deze week aan de tweede versie van het plan werken en deel het uiteraard met jullie zodra het klaar is!

That's all folks!
 

Kiswum

Forumguru
Goed bezig en gelukkig heb je de recordpoging op tijd aangevraagd.
Moet Piet Paulusma of EditieNL ook op de hoogte worden gebracht?
 

lugolux78

Forumguru
Heb een keer probeert HvNL te krijgen voor een bijzonder goed doel http://www.balkanbike.org/cms/ (16.000 km op motor door Europa en dan in het bijzonder door de Balkan om geld in te zamelen voor SOS Childrens). Kreeg niet eens antwoord.
Heb dan liever BD (Brabants Dagblad) en Omroep Brabant.
Maar mocht je connecties hebben @Kiswum , be my guest :)
 

Antera

Donateur
@lugolux78 weet niet wat je wilt voorstellen bij tighelaar breda ( of je er een afspraak mee kan maken)anders dan wil ik wel even babbelen bij de Skoda dealer in Waalwijk/Tilburg waar ik regelmatig kom kijken

Ken iemand die diverse zaken met omroep brabant doet zal eens polsen of die me kan helpen
 

lugolux78

Forumguru
Thx @Antera
Tigchelaar heeft vooral veel ruimte en was enthousiast om te helpen.
Laten we het zo afspreken. Indien Tigchelaar niets voor ons kan betekenen in Breda dan kijken we verder.
Goed?
 

lugolux78

Forumguru
Yep 2e optie is zeker nuttig.
Maar gezien het enthousiasme van Tigchelaar tijdens eerste telefoongesprek wellicht geen 2e optie nodig.
We will see!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan