10-jarig bestaan van ons forum

Status
Niet open voor verdere reacties.

nietje72

Forumguru
Hi luitjes, moest eerst ff 149 berichten doorlezen. Had weer een hoop gemist :cry:. Complimenten @lugolux78 voor al het voorwerk! :thumbsup: Als de foto's jullie op de meeting vorige week in Nuenen zijn bevallen dan neem ik ook op 9 mei de camera weer mee. Ik denk dat we met 2-3 fotografen onze handen vol hebben, zeker als we de parkeerplaats bij Tichelaar vol hebben staan, wat we nastreven toch?

Regionaal nieuws moet toch wel lukken... Wellicht Brabants Dagblad. Heb een vriend die werkt bij een lokale krant maar heeft connecties naar het BD
In Breda komt BN DeStem uit als regionale krant. Ik werk dagelijks samen met die jongens daar omdat ik hun website en nieuws app beheer. :D Ik ga m'n best doen om er een reportage van te krijgen. Met dat draaiboek van Luc als teaser moet dat wel gaan lukken lijkt me.

Andere ideeën voor die dag die me te binnen schieten:
  • Demo montage Eibach setje door @Antera (is weer wat anders dan 'in auto's kijken met de computer' ;))
  • Infostand 'LED there be light' over de verschillende mogelijkheden van LED verlichting.
 
Laatst bewerkt:

Kiswum

Forumguru
Begin volgend jaar wil ik onze auto laten verlagen (door de expert) ik weet alleen niet hoe representatief onze O2 zal zijn ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Cordoba

Forumguru
Voor de toeschouwers is er dit knock out systeem:

:deuk:
En voor de deelnemers de man met de hamer?
photo.JPG
 

Kiswum

Forumguru
Leuk voor jong en oud, Tijn Manderijn, de ballonnen kampioen. Ik kan aan hem informeren wat hij die dag te doen heeft :)
 

henriz

Forumguru
@Joske
Er waren die dag 2 Citigo's: een zwarte en een witte. De zwarte was van de dame die de tocht heeft uitgestippeld en voorop reed in een Yeti (ik ben zo slecht in namen onthouden :bloos:). De zwarte Citigo reed zelf dus niet mee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan