10-jarig bestaan van ons forum

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cordoba

Forumguru
Allereerst een opmerking ten opzichte van flyer idee: misschien is het een idee om een flyer te maken met een wit vlak, waar bedrijven die de folder neerleggen, hun eigen bedrijfsstempel kunnen zetten. (daar kun je een regeltje neerzetten, als deze flyer wordt u aangeboden door: [bedrijfsstempel] ). Voordeel van een dergelijke vorm is dat ook niet-dealers zoals Vagtechniek, JD, TVS, en andere sponsoren de folder makkelijk op hun balie kunnen zetten, waardoor je de bekendheid van het forum én de meeting enorm vergroot.

Ik zal je ook nog even een PB sturen.

Verder een paar typfoutjes in de tekst, ik kwam bijv. een keer de term 'Elegence' tegen i.p.v. 'Elegance'.

(edit: ik heb even een foutje in mijn eigen tekst verbeterd)
 
Laatst bewerkt:

lugolux78

Forumguru
Zoals altijd zal ik alle feedback meenemen. Ook spelling nog een keer checken voordat ik met dealer rondom tafel ga zitten.

Allen vanavond niet meer. Ben me nu aan het martelen door Feyenoord te kijken...

Fijne avond en post jullie ideeën zoals die van @Cordoba graag hier in dit draadje
 

Kiswum

Forumguru
Elegance was nog niet het grootste probleem met de spelling, laat ik het erop houden dat het door de wedstrijd van Feyenoord komt ;) Verder gewoon nog een keer door laten lezen (door een ander). Op een gegeven moment ga je namelijk door foutjes heen lezen.

De opzet ziet er zeer goed uit.
 

lugolux78

Forumguru
Ben en blijf buitenlander. Spellingcontrole is kapot en ik heb nooit Nederlandse les gevolgd.... Maar komt goed. Zal via laptop van mijn vrouw nog een keer kijken en zij is erg goed in het Nederlands. Komt goed
 

Cordoba

Forumguru
@peterrapid : kleine taalfoutjes/typefoutjes zullen veel mensen niet eens opvallen, en de correctie is ook niet bedoeld om Luc voor l*l te zetten, maar kan wel je presentatie bij potentiële sponsoren opbreken. Misschien dat het handig is als @lugolux78 even aangeeft of ie taalcorrecties liever per 'conversatie' of gewoon in dit topic ziet. Luc beheerst de Nederlandse taal prima, maar zelfs al woon en werk je al 50 jaar in Nederland, je blijft eigenlijk altijd zien of iemand een 'native' Nederlands sprekende is, of dit later heeft geleerd. Onder de Nederlandse jeugd, zijn nog heel wat jongeren die nog wel een lesje Nederlands van Luc kunnen gebruiken.:dankje:
 

henriz

Forumguru
Even stukje inhoudelijk:
Het welkom en stukje history zal in een grote kring om de sprekers zijn lijkt me.
Aansluitend is de Skoda Forum Quiz.
Klopt het dan dat we van 11:30 tot 13:00 staan te wortel schieten op één plek? Ik denk dat ik dat niet trek.
Ik zie dat er voor de quiz een kwartier is ingepast, maar dat gaat niet genoeg zijn om iedereen van koffie te voorzien. Ik voorzie dat de quiz een erg optioneel iets wordt die een groot deel van de aanwezigen niet van begin tot eind mee gaan krijgen. Waarschijnlijk een klein clubje enthousiastelingen. De rest staat weer buiten auto's te bewonderen, koffie te drinken, sigaret te roken of met elkaar praten. Of zit op de wc.
Als dit zo beoogd is is dat geen probleem natuurlijk. Maar als de bedoeling is dat de quiz de volle aandacht van het gros van de aanwezigen krijgt, dan past dat nu niet zo in de planning.
 

Antera

Donateur
Ontzettend netjes zoals je dat hebt gedaan Petje af in een woord nu al Super

Omtrend de VCDS aanpassingen is het zeker mooi een beperkt aantal auto's te doen. Beetje afhankelijk wat de wensen zijn of de lijst is. Denk dat we er een bepaalde tijd voor moeten uittrekken en daarin de auto's doen die mogelijk zijn. Sommige willen 1 aanpassing bijvoorbeeld wat nog geen 5 minuten kost en andere 10 wat 20 minuten kost. Zeg 1.5 uur maximaal.

En mocht er nog tijd overblijven kunnen we altijd nog kijken maar bovenstaande lijkte me een vast gegeven

Misschien ook leuk mits haalbaar om met wat een groter scherm het programmeren te laten zien buiten de auto zodat de Leden dit kunnen meezien en eens een idee krijgen wat we nu eigenlijk precies doen en dan vooral aan de hand van een kleine lijst met opties waarbij mensen kunnen zien wat de effecten zijn van de coderingen zoals b.v. meeknipperen van het knipperlicht of drl aan achter of andere zaken uit mijn lijst.

Maar hiervoor zie ik graag ook @ertromp zijn visie eroverheen. Moet niks natuurlijk.
 

EdK

Forumguru
gewoon maximaal 3 of 5 aanpassingen doen en niet meer !!
Wensen voor meer .......alleen als er nog tijd is of naar breda of appeldorntje rijden...

Op die manier heb je zelf ook wat aan de dag...
 

ertromp

Forumguru
Ontzettend netjes zoals je dat hebt gedaan Petje af in een woord nu al Super

Omtrend de VCDS aanpassingen is het zeker mooi een beperkt aantal auto's te doen. Beetje afhankelijk wat de wensen zijn of de lijst is. Denk dat we er een bepaalde tijd voor moeten uittrekken en daarin de auto's doen die mogelijk zijn. Sommige willen 1 aanpassing bijvoorbeeld wat nog geen 5 minuten kost en andere 10 wat 20 minuten kost. Zeg 1.5 uur maximaal.

En mocht er nog tijd overblijven kunnen we altijd nog kijken maar bovenstaande lijkte me een vast gegeven

Misschien ook leuk mits haalbaar om met wat een groter scherm het programmeren te laten zien buiten de auto zodat de Leden dit kunnen meezien en eens een idee krijgen wat we nu eigenlijk precies doen en dan vooral aan de hand van een kleine lijst met opties waarbij mensen kunnen zien wat de effecten zijn van de coderingen zoals b.v. meeknipperen van het knipperlicht of drl aan achter of andere zaken uit mijn lijst.

Maar hiervoor zie ik graag ook @ertromp zijn visie eroverheen. Moet niks natuurlijk.

Helemaal mee eens!

En vooral dat grote scherm is leuk :thumbsup: Kunnen we demonstreren wat het verschil is in boordmodules van bijvoorbeeld O2/S2 en dat van een O3/MQB. Al die adaptiewaarden die over zo'n scherm gaan zullen velen verbazen. Top idee zo!
 
Ok dan , ik zit echt te genieten hier . Dit gaat helemaal top worden , met alles erop en eraan . Ik ga me vrouw nog liever vragen ( Anders instrueren) om ook mee te komen met de citigo en dus weer een auto extra voor de recordpoging Yeay .
Hoe zit het verder met de kinderen vermaak organisatie ?? De onze is 2 en een half , wat kunnen we daar voor organiseren . En wat is dan de gemiddelde leeftijd van de kinderen en hoe veel . ?Dan is het misschien makkelijker om daar op te anticiperen .
Het gaat super Luc :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan