10-jarig bestaan van ons forum

Status
Niet open voor verdere reacties.

lovely305

Forumguru
@EdK , wil jij geen sponsor worden??:jaja:

In de autobranche raken veel mensen hun baan kwijt op dit moment dus een
sponsor ga je echt niet vinden in deze tijd :arghh:
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

henriz

Forumguru
Ik ben thuis onbetwist heer en meester.
Als ik zeg "ik heb geen zin om de afwas te doen. Ik ga wijn drinken en film kijken". Dan is er niemand die durft tegen te spreken! (en wordt de afwas niet gedaan, dat dan weer wel)
Wanneer ik zeg: "Basco, we gaan wandelen", dan gaan Basco en ik wandelen!
 

lugolux78

Forumguru
@lugolux78 Ik heb nog geen antwoord gekregen op de conversatie die ik met je geopend heb Luc. (afgelopen donderdag verstuurd)
Ben nog met de randzaken bezig en dan kom ik snel op jouw gesprek terug.

Wel alle grammaticale misstanden uit het document gehaald. Morgen weten we waar we aan toe zijn.

Thx voor het meedenken in ieder geval.

Gr. Luc
 

Cordoba

Forumguru
:thumbsup:Prima Luc, ik dacht dat het misschien verdwenen/vergeten was, tussen alle zaken die bij de organisatie op je af komen.
 

lugolux78

Forumguru
Gozerts en gozerinetjes.

Binnenkort versie 2.0 van het plan.
Kort verzoek.

Wie kan ik / kunnen wij benaderen voor sponsoring? (tent met spullen tijdens meeting en kleine financiële bijdrage)
Wat komt er bij mij op:
VAGTechniek
Carclean.nl (-> @Cordoba?)
.
.
.

> Skoda/PON zal een bedrag van 500 EUR sponsoren. (nodig voor deel drukwerk en wellicht sprongkasteel, alleen bij voldoende animo)

> Tichelaar zal broodjes verzorgen alsmede drinken voor de dag en uiteraard locatie.

> Lowering Tuningcenter zal een bijdrage leveren( kom ik samen met @Antera op terug)

Namen en bedrijven even hieronder posten.

Iemand nog connecties naar Skoda BE (d'ieteren heet de importeur, toch?)

Hoor het graag.
Gr Luc
 

Blackokkie2

Forumguru
Zou het raar zijn als we een sponsor verzoekje op onze eigen facebookpagina zetten, ik bedoel dus die van de leden persoonlijk?
 

Falcon

Donateur
Is het zo raar om de leden van het forum bij binnenkomst even 5 euro af te laten geven? Het is tot nu toe altijd zonder gelukt, moet ook het doel blijven, maar ik zou er alles behalve een probleem mee hebben.

Is toch gauw rond de 300 tot 500 euro wat je binnenhaalt.

Just a idea, now shoot it ;)
 

MarcoO2

Forumguru
Ik shoot niks, ik ben het volledig met je eens. Een paar euro de man voel je per person nauwelijks, en levert toch al gauw weer enkele honderden euro's op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan