Tonko's Superb "work in progress"

kansberg

Forumguru
@Oknot : Dank!, ik had die vraag al willen stellen. Abrupt uitgaan vind ik geen issue, knipperen tussendoor is bij mij wel afkeur. In dat laatste geval bestel ik zo'n setje als jij hebt. Weet ik in ieder geval zeker dat het functioneert ;)

Wat betreft de achterverlichting: Ik heb in China de W16W in led besteld voor de achter/remlichten. Deze wordt aangestuurd door canbus, waarbij de achterverlichting 5 Volt krijgt en op het moment van remmen de lamp 12 Volt krijgt. Hoe gedraagt de led zich hier?
 

Oknot

Forumguru
@kansberg, bij mij werkt dat prima. Achterlicht mooi fel en stabiel licht. In het geval van remmen nog een tandje feller. Heb even een fotootje gemaakt van het achterlicht zonder dat er geremd wordt. Zal er morgen wel 1tje maken als er iemand op de rem trapt. 20151111_221743-1280x720.jpg
 

kansberg

Forumguru
@Oknot : Gaaf, thnx! Ik geloof je op je woord hoor, dus je hoeft niet de moeite te doen om die foto te maken, als het goed is kan ik het op niet al te lange termijn zelf aanschouwen :D
 

Oknot

Forumguru
Kwam wat tegen op ebay wat ik dan wel weer leuk vond. Beetje een gokje omdat het een audi onderdeel betreft, maar wel een gokje waard waarvan ik vermoed dat het gaat passen. Screenshot_2015-11-12-21-56-36.png
 

Tuulster

Forumguru
Ben benieuwd of het past.... wellicht ook op mijn Sup III.......:jaja:;)
Heb je het linkje?
 
Laatst bewerkt:

kansberg

Forumguru
Vanmorgen enthousiast de voorste (led)mistlampjes monteren. Nog even een zetje geven zodat het lampje goed vastzit. Krak. Lampje stuk :cry: Vandaag maar weer even een nieuw lampje bestellen. Wat een mooi licht gaf het! En geen foutmelding :D
 
Bovenaan Onderaan