Tonko's Superb "work in progress"

Oknot

Forumguru
@Taffy, ik snap je helemaal hoor. Dat heb ik op zich ook maar ik heb de afgelopen 3 weken geloof ik elke dag wel iets besteld voor die malle auto en heb nu mijn zinnen gezet op een andere radio waardoor ik dan ineens last krijgt van misplaatste en zeldzame gierigheid:D. Is meestal met een weekje weer voorbij...
 

kansberg

Forumguru
Vandaag het interieur voorzien van led. Zal vanavond even een foto maken om een indruk te geven. Voetenverlichting nog niet gedaan i.v.m. tijdgebrek.
 

Oknot

Forumguru
@kansberg , keurig hoor. Dat van het make up licht had ik nog niet meegemaakt. Zie het als een waarschuwingssysteem ;). Toch aardig van die chinezen.
 

kansberg

Forumguru
Zeker aardig van de Chinezen :D Zal eens kijken of ik er een (kort) filmpje van kan maken....

Heb er inmiddels een filmpje van gemaakt, maar de kwaliteit is dusdanig dat ik dit jullie niet wil aandoen...
 
Laatst bewerkt:

kansberg

Forumguru
Heb nog maar een vrachtje besteld bij de Chinees:

4 X W16W (achter/remlicht en achteruitrijlichten)
2 X H8 (mistverlichting vóór)
2 X PY21W (knipperlichten achter)
8 X W5W (diverse verlichting, ook voor de 107 van ma femme)

Alles canbus/error free uiteraard. :D Dus m'n led projectje begint aardig uit de hand te lopen, ben helemaal 'om.'
 

Oknot

Forumguru
Ik heb er slechts 6 weken op hoeven wachten maar dan vandaag toch eindelijk mijn H8 mistlichtjes mogen ontvangen. Werkt gelukkig zoals het hoort. Geen storing. Even puzzelen hoe ik de weerstanden het beste kwijt kon want die dingen worden dus echt belachelijk heet. Maar lang leve de tiewraps.. 20151110_112045-1280x720.jpg 20151110_114623-1280x720.jpg 20151110_123309-1280x720.jpg
 

Oknot

Forumguru
Had ook nog een setje H3 grootlicht ledjes binnengekregen. Die doen het wel maar geven wel een storingsmelding helaas. Dus er maar weer uitgehaald. Knipperlichten achter deden het storingsvrij alleen had ik die dan weer met mijn suffe hoofd in het wit ipv oranje besteld. Verder ook nog 2 w16w ledjes binnen maar die blijk ik in het geheel niet meer nodig te hebben want die had ik dus al:banghead:. Soms sla je wat door op ebay:D. 20151104_123259-1280x720.jpg
 

kansberg

Forumguru
@Oknot : Dat ziet er wederom weer goed uit! Ook hier de H8 (met ingebouwde weerstand, en volgens de Chinezen 'canbus error free') lampjes binnen gekregen. Nu moeten ze er nog in. Hoop komend weekend het klusje te klaren en dat een melding uitblijft.
 

Oknot

Forumguru
@kansberg, ik verwacht dat ze het gewoon zullen doen hoor. Wel enige voorzichtigheid geboden bij het zekeren vd weerstanden. Probeer enige speling te houden op de kabels zodat je niet per ongeluk een kabelbreuk veroorzaakt op het punt waar de kabel de weerstand in gaat. Ik spreek uit ervaring. Gelukkig in mijn enthousiasme een extra set weerstanden besteld dus toch nog goed gekomen.
 

kansberg

Forumguru
@Oknot : Dank voor je info, maar volgens de omschrijving zouden deze H8 lampen zonder weerstand moeten werken, deze zit er in gebouwd. We gaan het in ieder geval uitvinden :D
 
Bovenaan Onderaan