O3 2017 Facelift

dirkie996

Forumguru
Kan je in België de o3 facelift in VRS eigenlijk al bestellen?

Op de configurator is deze niet beschikbaar?
Nee, het zal blijkbaar eind 03/17 zijn wanneer er besteld kan worden.
Ik zit ook te wachten, maar vrees dat we eind augustus met de Fabia v/d vriendin op reis zullen moeten. Hopelijk lukt het toch nog om tegen 08/17 met 'n Vrs rond te rijden
 

FloR

Nieuw lid
Nee, het zal blijkbaar eind 03/17 zijn wanneer er besteld kan worden.
Ik zit ook te wachten, maar vrees dat we eind augustus met de Fabia v/d vriendin op reis zullen moeten. Hopelijk lukt het toch nog om tegen 08/17 met 'n Vrs rond te rijden
Geen Skoda voor mij dan, offerte moet half februari binnen bij de leasing.

Wil dit zeggen dat je de oude VRS nog kan bestellen of tout court geen VRS mogelijk?
 
Geen Skoda voor mij dan,
Wel benieuwd welke andere bolides je op de shortlist hebt staan. Ken er wel die net zo ruim zijn als de O3, ook die net zo snel zijn als de VRS. Maar de combinatie ervan (in dezelfde prijsklasse) is niet heel vanzelfsprekend. Seat Leon misschien?
 

FloR

Nieuw lid
Wel benieuwd welke andere bolides je op de shortlist hebt staan. Ken er wel die net zo ruim zijn als de O3, ook die net zo snel zijn als de VRS. Maar de combinatie ervan (in dezelfde prijsklasse) is niet heel vanzelfsprekend. Seat Leon misschien?
Wss heel verbazingwekkend, maar kans is groot dat het een Mercedes CLA shooting brake wordt dan.

Die is zeker een pak minder ruim, maar voldoet net voor mij. Ik neem altijd trekhaak, op die manier kan ik praktisch het één en ander wel opvangen.

Ofwel een C klasse, maar die dan liefst in 220; wel pak duurder, zeker als je hem wat deftig wil aankleden.
 
Laatst bewerkt:

dirkie996

Forumguru
Geen Skoda voor mij dan, offerte moet half februari binnen bij de leasing.

Wil dit zeggen dat je de oude VRS nog kan bestellen of tout court geen VRS mogelijk?
Momenteel geen Vrs te bestellen. Dat van eind maart bestellen, heb ik van Skoda Belgium als antwoord gekregen op Facebook
 

Tuner111

Forumguru
De vrs is vanaf maart te bestellen. er zijn geruchten van een RS245/250... Maar wanneer die zal komen kan ik nog niet zeggen...

Eerst moet de vrs nog op het autosalon van geneve komen. Vanaf dan worden prijzen ook bekend gemaakt hier (maart dus)
 

Tuner111

Forumguru
Rare zet van Skoda, dat ze 3 maanden geen bestellingen opnemen.

heeft meer te maken met de productie er van... Productielijnen moet aangepast worden, nieuwe stukken moeten genoeg op voorraad zijn, de oude vrsen die besteld waren moeten eerst er nog door. Marketing moet zich klaarmaken enzoverder.

Er komt zeer veel bij kijken hoor :)
 

FloR

Nieuw lid
heeft meer te maken met de productie er van... Productielijnen moet aangepast worden, nieuwe stukken moeten genoeg op voorraad zijn, de oude vrsen die besteld waren moeten eerst er nog door. Marketing moet zich klaarmaken enzoverder.

Er komt zeer veel bij kijken hoor :)
Geloof ik best. Maar als je een nieuw product lanceert, dan zou ik eerst zorgen dat ik het kan produceren en leveren. Dit is beetje omgekeerde wereld.
 
Bovenaan Onderaan