Flitspalen incl. audio waarschuwing

intruder1400

Actief lid
Nou net ff gekeken. Dat gaat wel lukken allemaal. Nu het volgende: ik zie heel veel verschillende POI's die ik wel zou willen hebben. Is er ook een verzamelbestand ergens te krijgen? Dat scheelt een hoop handmatig downloaden.

Ben benieuwd of iemand iets weet.
 

Qali77

Lid
Bestaat er ergens de mogelijkheid om zelf POI-lijsten te maken?
Zou handig zijn ivm duiksites in binnen- en buitenland...
 

Belgianr26

Forumguru
West niet zeker van de amundsen. Maar hier http://poiplaza.com/index.php?p=download&amp;amp;d=1025&amp;amp;lstpg2=sdb&amp;amp;lstpg=search kan je vele poi's vinden. <br /><br />En hier http://www.volkswagen.de/de/navigation/rns-510/poi-listen-sammlung.html kan je je poi's inladen met eigen icoon en er een db bestand van maken. Deze kan ik inladen in de columbus. <br />Zo heb ik Shell, McDonald s, flitspalen mobiele flitser etc er in staan.<br/>
Heb je een map of zipfile waar deze in staan? Welke moet ik nemen voor poiplaza?
 

tist

Actief lid
Enige nadeel is je kan maar 1 DB inlezen. Dus je moet een DB maken met al je POI's die je wilt.
En dus niet 1 db voor shell stations, 1 db voor campings, 1 db voor flitsers ,etc etc.
Juist maar je kan wel kiezen op je radio welke je wenst weer te geven, dat hoeft dus niet alles te zijn.
Je file (DB) kan je wel opdelen in onderliggende directories zodat je alles apart kan kiezen.
Uiteindelijk heb ik zelf zoiets eens samengesteld maar gezien de flitsmeldingen(audio) er niet zijn vond ik het nutteloos en heb alles maar terug gewist, er is ook wel een limiet aan wat je kan laten zien.
Bij TT is er die niet bij columbus wel degelijk, en vrij snel zit je aan die limiet hoor.
 

Darkside

Forumguru
I know. max tien icoontjes voor POI kan je selecteren.
En dit is helaas ook zo bij de nieuwe columbus.
Desalniettemin gebruik ik het voor de shell, mac, starbucks en flitsers
 

Belgianr26

Forumguru
Werkt dit wel op de nieuwe Columbus? Hij vindt de bestanden niet. Ik heb thans alle stappen zorgvuldig gevolgd
 

Darkside

Forumguru
Moet volgens mij gewoon werken. VW heeft gewoon site voor Discovery pro. En die zou ook op Columbus mib moeten werken
 

Darkside

Forumguru
Dus je hebt bij POI listen een DB samen gesteld uit, bv asc bestanden, van poi-plaza (of vergelijkbare site)

Deze DB heb je geplaatst op een SD kaart met in de root de map PERSONAL POI en in deze map dus de DB.

en dan.
1. Druk op de "MENU" knop op de rand van het scherm en de menubalk zo ver naar links tot u gelagen aan de 'Setup'.

2. Selecteer 'Software bijwerken' 'System Information' en selecteer in de lijst getoond, het menu-item.

3. De POI-lijsten Collection wordt automatisch gedetecteerd op de SD-kaart. De import proces wordt gestart door op de knop 'Volgende'.

De succesvolle afronding van de invoer wordt bevestigd in een dialoogvenster. Dan kunt u de SD-kaart te verwijderen uit het apparaat.
 

Darkside

Forumguru
Durf ik niet te zeggen. Kaart updates schijnt ook via USB te kunnen.
Maar in de handleiding staat SD kaart.
 

Falcon

Donateur
Kan ook te maken hebben op welke manier je de usb-stick hebt geformateerd. Volgens mij moet het FAT32 zijn.

Die BT launcher moeten ze ook op iOS weten te fixen! Wat een handig ding zeg!
 

Joske

Forumguru
voor een kaartupdate moet je alleszins in NTFS formatteren en niet in FAT32.. dit omwille van het feit dat FAT32 niet goed met clusters van 4 GB omkan. (ofziets.. :D )

Mss ook hier van toepassing?
 
Bovenaan Onderaan