Flitspalen incl. audio waarschuwing

Rick

Senior Member
Als het een .asc extensie heeft wel. Maar degene die ik vind hebben een ov2 extensie.
 

Spiegeltje

Senior Member
In de bijlage een .asc bestand van de Benelux welke ik recent heb gevonden. Heb dit echter nog niet bekeken en/of getest!

Volgens mij laat de Amundsen het inladen van POI's niet toe (anders dan contactpersonen POI's gebaseerd op .VCF).

Ook ik zou graag een oplossing zien. Enerzijds de flitspalen als POI in de Amundsen (en bij voorkeur natuurlijk met audio) of anderzijds dat Flitsmeister of een dergelijke app de meldingen via de speakers de meldingen doorgeeft.

Wie heeft de verhelderende oplossing(en)?
 

Bijlagen

  • navman.zip
    53,7 KB · Weergaven: 38

MartijnW

Actief lid
West niet zeker van de amundsen. Maar hier http://poiplaza.com/index.php?p=download&d=1025&lstpg2=sdb&lstpg=search kan je vele poi's vinden.

En hier http://www.volkswagen.de/de/navigation/rns-510/poi-listen-sammlung.html kan je je poi's inladen met eigen icoon en er een db bestand van maken. Deze kan ik inladen in de columbus.
Zo heb ik Shell, McDonald s, flitspalen mobiele flitser etc er in staan.

Dank je voor de info

Shell zit in de Columbus standaard ingebouwd. Ik heb nu wel de flitspalen erin, maar kun je ook een geluid toewijzen?
 

Darkside

Forumguru
In de oude columbus niet. Niet met een eigen icoon Iig

Het is helaas niet mogelijk om ook een geluid af te spelen
 

Rallye

Forumguru
Even opletten: we zitten in het Octi III-deel van het forum, dus niet de oude en de nieuwe Columbus verwarren...
 

intruder1400

Actief lid
Apple iPhone kopen... :D
een van de redenen (ja ja, er zijn er meer) dat ik mijn iphone 5 heb verruild voor een HTC One is de mogelijkheid om automatisch het opstarten van apps toe te wijzen bij het signaleren van een bluetooth apparaat. Dus als ik in de auto stap, dan gaat bijvoorbeeld flitsmeister 'uit zichzelf' aan. Hier is inderdaad (dus ook op android) in te stellen welk audiokanaal de telefoon gebruikt.
 

O3-Rider

Senior Member
een van de redenen (ja ja, er zijn er meer) dat ik mijn iphone 5 heb verruild voor een HTC One is de mogelijkheid om automatisch het opstarten van apps toe te wijzen bij het signaleren van een bluetooth apparaat. Dus als ik in de auto stap, dan gaat bijvoorbeeld flitsmeister 'uit zichzelf' aan. Hier is inderdaad (dus ook op android) in te stellen welk audiokanaal de telefoon gebruikt.

Nice. Welke app gebruik je daarvoor?
 

intruder1400

Actief lid
Bluetooth App. Launcher (Free). Ik ga zeker de betaalde versie kopen, dan gaat alles ongemerkt en krijg je niet eens een melding meer van de app. Succes!
 

intruder1400

Actief lid
En natuurlijk kan je ook 'muziek' zo aanzetten, of die nieuwe googlefunctie die in je agenda spiekt en een navigatievoorstel doet (ben de naam kwijt...) Lang leve Android en de mogelijkheden!
 

intruder1400

Actief lid
app starten, (zorg dat je phone connected is met de auto, misschien kan het daarna ook zonder verbinding, weet ik niet), kies het device (bij mij SKODA BT xxxx), add app (kies flitsmeister), kies je volgorde (als je al meer apps hebt toegevoegd), evt vertraging en kies save.

Het appje ziet er raar uit, maar werkt als een trein!
 
Bovenaan Onderaan