Fabia III Topic, al het nieuws over de nieuwe Fabia.

Noord26

Forumguru
Kleur past helemaal bij de Fabia idd. Moet er niet aan denken op een S2, maar nogmaals: past perfect bij de F3!
 

CDK

Forumguru
@AvB, van harte gefeliciteerd met je prachtige bolide! Mooie kleur ook! Jammer dat mijn vrouw @Fabi3 daar anders over denkt ;) (wij krijgen een moonwhite metallic) met als het goed is dezelfde 17" velgen, alleen gaat @Antera nog andere veren en @Vagtechniek nog een ander chipje steken :) Heel veel plezierige en veilige kilometers toegewenst!
 

andrehj

Forumguru
Kan Vagtechniek die nieuwe TSI's in de F3 al via OBD aanpassen dan? Op hun website hebben ze het wel over de F3, maar dan bedoelen ze de gefacelifte F2...
 

CDK

Forumguru
@andrehj, correct de F2FL heet daar 3, de verwachting is dat ze de ECU kunnen flashen via de obd poort, we zullen zien. @Fabi3 en / of ik zullen dat dit voorjaar zeker laten weten ;)
 

AvB

Senior Member
@Hetzer (e.a.)

Even wat "achtergrond informatie"...

De dealer is Skoda Wils (Valkenswaard)...
Eigenaar Edwin Wils rijdt rally's met zijn... nee, geen Skoda, maar een Mitsubishi Lancer 2000 Turbo...

De verkoper heeft mijn Fabia RS overgenomen...

Mijn zoon is monteur en navigeert bij Arjen de Koning...
Zij zijn afgelopen kampioen geworden in het Nederlands Rallykampioenschap met een Mitsubishi EVO X...

En wat betreft de Fabia...
Rijdt prima, véél comfortabeler als de RS, wel iets minder snel, maar dat went gauw...
 
Bovenaan Onderaan