Fabia III Topic, al het nieuws over de nieuwe Fabia.

Vandaag de volgende vraag gekregen van de dealer: welk dashboard ik in mijn bestelde F3 Combi wil hebben.

- Wit Hooglans
- Zwart Pianolak
- Dark Brushed Aluminium

Ik heb voor de "aluminium' gekozen, nu ben ik alleen nog erg benieuwd naar de levertijd (midden November besteld).
De dealer kon mij dit nog niet vertellen.
 

andrehj

Forumguru
Vandaag de volgende vraag gekregen van de dealer: welk dashboard ik in mijn bestelde F3 Combi wil hebben.
- Wit Hooglans
- Zwart Pianolak
- Dark Brushed Aluminium
Is dat in NL niet aan de bekleding gekoppeld dan? Ik zat eens een import-F3 te configureren, en kwam er toen achter dat bijvoorbeeld het witte dashboard gekoppeld is aan de Jeans stoelbekleding.
 

fanSkoda-VW

Donateur
@andrehj Ik weet niet of het goed lees en snap. Maar in december j.l. al de Amundsen voor een F3 besteld.
Zou eerst hier ingebouwd gaan worden, wordt nu af fabriek ca week 11.
Geen idee of het beter of slechter is als een losse navi, maar ik wil gewoon geen losse spullen die ik steeds vergeet op te bergen.
 

Jan B.

Nieuw lid
Vandaag bij de dealer geweest, in week 10 dus volgende week wordt mijn Fabia Style DSG7 in productie genomen. Op mijn vraag of dat op maandag of vrijdag is, wist hij geen antwoord, dat is dus nog even wachten, ik zie er wel naar uit.
 
Laatst bewerkt:
Wij werden afgelopen vrijdag gebeld door de dealer dat onze nieuwe fabia combi is geleverd, en dat we deze a.s. Vrijdag kunnen ophalen.

Alleen vertelde de dealer dat er problemen waren met de vaste trekhaak? En dat er een afneembare trekhaak opgemonterd zal worden (extra kosten voor de dealer)

Hebben andere mensen dit ook al vernomen? Ik ben eigenlijk benieuwd naar de exacte reden. (Heb ik nog niet aan de dealer gevraagd)

Al ben ik stiekum wel blij met de afneembare, omdat ik de trekhaak sporadisch gebruik wou ik er niet te veel voor betalen maar dan is het juist ook wel mooi om een afneembare te hebben!!:pieker:
 
Wij werden afgelopen vrijdag gebeld door de dealer dat onze nieuwe fabia combi is geleverd, en dat we deze a.s. Vrijdag kunnen ophalen.

Alleen vertelde de dealer dat er problemen waren met de vaste trekhaak? En dat er een afneembare trekhaak opgemonterd zal worden (extra kosten voor de dealer)

Hebben andere mensen dit ook al vernomen? Ik ben eigenlijk benieuwd naar de exacte reden. (Heb ik nog niet aan de dealer gevraagd)

Al ben ik stiekum wel blij met de afneembare, omdat ik de trekhaak sporadisch gebruik wou ik er niet te veel voor betalen maar dan is het juist ook wel mooi om een afneembare te hebben!!:pieker:
 

CDK

Forumguru
@Tom1981 en @Ridley, ik denk het zelfde probleem als bij de O3? Kogel van de vaste trekhaak te dicht op de bumper? Pon levert helaas geen af fabriek trekhaken en laat de dealers zelf de trekhaken monteren en tot nu toe bij alle nieuwe auto's zijn er altijd problemen met de trekhaken of niet leverbaar of geen goedkeuring.
 

Ron467

Actief lid
Ik denk:
parkeer sensors zijn er nu drie, dus één in het midden precies waar de trekhaak zit......
huidige (sorry, vorige) model nog vier sensoren, dus geen probleem.
 
Als het idd zo is dat de sensor van de parkeerhulp recht achter (of eigenlijk voor) de trekhaak komt te zitten hadden deze sensoren toch niet echt meer een functie gehad ism een vaste trekhaak?
Dat had de dealer toch kunnen aangeven tijdens de aankoop?

Als het toch zo zou zijn dat voor voor het forum de eerste combi zal worden is het leuk!!! (En zal ik toch moeten gaan uitzoeken hoe ik foto's kan posten?)
 
Bovenaan Onderaan