Fabia III Topic, al het nieuws over de nieuwe Fabia.

Altos

Banned
Ik ben normaal niet van het aanbrengen van nieuws zonder tastbaar bewijs maar onze dealer vertelde me gisteren dat er in de F3 toch vaste navigatie gaat komen! In welke vorm, prijs of functionalteit weet ik niet maar dit lijkt me goed nieuws voor de liefhebbers van ingebouwde navigatie.
 

Joske

Forumguru
geen nieuw nieuws denk ik @Altos :)

http://www.kreijnewebshop.nl/index.php?route=product/product&path=59_259&product_id=1524

navigatie%20uitbreiding%20skoda%20fabia%203%202015-455x525.JPG
 

driesp

Senior Member
Ik ben normaal niet van het aanbrengen van nieuws zonder tastbaar bewijs maar onze dealer vertelde me gisteren dat er in de F3 toch vaste navigatie gaat komen! In welke vorm, prijs of functionalteit weet ik niet maar dit lijkt me goed nieuws voor de liefhebbers van ingebouwde navigatie.

ah, dan doe ik even mee. onze dealer vertelde dat er voordat de fabiaIII geleverd wordt - waarschijnlijk - een oplossing is door het plaatsen/inbouwen van vaste navigatie.
dat klanten dan de keuze wel of geen vaste navigatie te nemen.
dat appraraat zou dan naast Mirrorlink beschikbaar zijn.
Als dat tegen meerprijs is, wat ik vrees, dan wacht ik, denk ik, wel tot MirrorLink beter wordt.
Dat laatste lijkt me namelijk heerlijk, een combi van apps vanaf je mobiel, waaronder Navi tonen op de Bolero.

edit: @Joske: ik mag aannemen tegen een bescheidener meerprijs *valt van stoel*
 

Ridley

Forumguru
Afscheid nemen vd RS, nog even paar dagen knallen dan! En de eerste met een F3 hier op het forum vermoed ik
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Tol

Lid
Ik zie wat plaatjes van een witte fabia combi maar met die velgen en sunroof in het wit is het een prachtige wagen. Sta op de drempel van het bestellen van een standaard witte Octavia 1.2 ABL met 17" terron en begin wat te twijfelen.

Ik zou hem best in die uitvoering willen. STOER!!
 
Bovenaan Onderaan