Fabia III Topic, al het nieuws over de nieuwe Fabia.

driesp

Senior Member
In de prijslijst van de First Edition komt KESSY niet voor, in de "gewone" prijslijst wél (€ 190), zie bijlagen: alléén voor de Style.

Hmmf, de verkoper zei dat het geen optie kon zijn op de first edition, en heeft vervolgens in zijn systeem gecheckt of het bij de 'gewone' uitvoering dan wel kon, en daar zag hij kessy ook niet in de lijst staan.
ik waag er nog een mailtje aan.
(aan de andere kant kan ik ook wel weer leven met de gedachte te ontgrendelen met de 'sleutel' en te starten met start-stop.)
 

CDK

Forumguru
@AvB, goed nieuws! Hatchback neem ik aan? Die komt een maandje eerder als de combi.
 
Laatst bewerkt:

Noord26

Forumguru
Ik ben getipt om eens te gaan kijken in Duitsland voor een nieuwe Fabia3 combi. Oh my god.. wat een prijsverschil met NL.

Voorbeeld: €13.500,- voor een Combi 1.2 TSI Style (110pk) en DSG. Komt er nog wel circa 3500 aan bij komende kosten (bpm, 2% btw, etc.) bij. Maar dan nog! Ik ga eens rekenen. Prijsverschil daar tussen een 1.0 MPI (75pk) en een 1.2TSI (110pk, krijg je gelijk schijfremmen achter) slechts €1000,-.
 

CDK

Forumguru
Het kan lonend zijn om te shoppen in het buitenland, bij een volgende auto zou ik het ook overwegen, al was het alleen maar om de af fabriek optionele standverwarming.
 

CDK

Forumguru
De Fabia3Combi van @Fabi3 staat helaas vooralsnog in het systeem voor productie in week 11 :sterretjes: dat wordt ff geduld hebben zeg! Er is nog geen definitieve productiedatum, dus hopen maar op inloop qua planning :shutup:
 

Noord26

Forumguru
Het verbaasd mij niets die datum en het altijd aanwezige optimisme als een verkoper een leverdatum al geeft. ;)
 

Noord26

Forumguru
Vreemd, Peter gaf mij eind februari op in de offerte. En toen was die van jullie al besteld. Wellicht in de war met de hatchback qua levertijd?

Week 11 is ook al halverwege maart. En tussen productie en aflevering zit altijd een paar weken. Dus maart gaat het niet worden en februari al helemaal niet..
 

andrehj

Forumguru
De Fabia3Combi van @Fabi3 staat helaas vooralsnog in het systeem voor productie in week 11 :sterretjes: dat wordt ff geduld hebben zeg! Er is nog geen definitieve productiedatum, dus hopen maar op inloop qua planning :shutup:
Ik zou hier blij mee zijn, des te later de auto geproduceerd wordt, des te beter de productie is ingewerkt en des te minder kinderziektes je zult hebben.
 
Bovenaan Onderaan