Fabia III Topic, al het nieuws over de nieuwe Fabia.

Hetzer

Forumguru
Ik wou al zeggen, alle F3 accessoires zijn al via het magazijn te bestellen.
Zo heb ik zelf al een setje Dentro 15 inch wieldoppen van de F3 besteld en inmiddels al op mijn F2 MC zitten.
Super mooie wieldoppen overigens, van een luxere kwaliteit dan van de F2 of Rapid.
 

Bijlagen

  • ORIG_6V0071455.jpg
    ORIG_6V0071455.jpg
    87,7 KB · Weergaven: 24

Ridley

Forumguru
Iemand enig idee trouwens of 14" gaat passen op de F3? Nu we het toch over winterwielen hebben. Mijn pa heeft nu 14" voor de F2 en ik vrees dat ze in de verkoop kunnen na inruilen van de F2.
 

Hetzer

Forumguru
Iemand enig idee trouwens of 14" gaat passen op de F3? Nu we het toch over winterwielen hebben. Mijn pa heeft nu 14" voor de F2 en ik vrees dat ze in de verkoop kunnen na inruilen van de F2.

Moet wel gaan passen als het standaard skoda velgen zijn met de goede et-waarde, steek etc is immers het zelfde.
 

CDK

Forumguru
@Ridley, die 17" prestige velgen zitten wel standaard in het Tech pakket op de First Edition Style?? Tenminste dat is wat wij te horen gekregen hebben van Rijnwoud....
 

Ridley

Forumguru
Tech pakket op de ambition zaten 16" rock velgen bij en tegen bijbetaling van 180 euries kon je deze vervangen door de Prestige.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Noord26

Forumguru
@Ridley, wij ook niet, vandaar de Faab van @Fabi3 ook zonder dsg komt, het budget was < 20k dus was het simpelweg geen optie.

Is het een lease-auto? Lease gaat meestal uit van een bedrag per maand toch? Met andere woorden: voor geringe meerprijs voor eigen kosten zou je dan extra opties aan kunnenstrepen.

#alsjedantochzeergraagdatpanodakzouwillen
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK

driesp

Senior Member
[...]
voor het eerst kennisgemaakt met het keyless-entry systeem, en dat is nog handiger dan ontgrendelen via de sleutel en dan de start-stop knop indrukken.
optie van (weer) 190 euro, maar toch maar genomen. lijkt me erg handig![...]

Hmm, kreeg net te horen dat kessy (keyless entry) toch niet leverbaar is :cry:.
ach, de 'sleutel' gebruiken voor ontgrendeling is nu ook weer niet zo'n klus, maar het leek me wel een aardige optie.
 

Noord26

Forumguru
Hmm.. Eerst al onduidelijkheid over een panoramisch dak icm de combi uitvoering en nu opeens geen kessy. Het begint een beetje standaard te worden met VAG en de onduidelijkheid van opties.
 

driesp

Senior Member
het blijkt/schijnt dat demonstratie-auto's, in dit geval de blauwe fabIII, wel vaker met opties worden uitgerust die (op dat moment) helemaal niet leverbaar zijn.
de optie moet wel, met prijs, worden vermeld op de prijskaart, maar kan dus mogelijk voor ons als klant niet worden aangeschaft.
nogal verwarrend inderdaad, niet alleen voor de klant maar ook voor de verkoper lijkt me :(
 

Hetzer

Forumguru
De auto's tijdens de intro demo zijn ook geen Nederlandse modellen. .
Deze zullen idd qua opties en kleuren mogelijkheden wel weer wat afwijken .
 

Noord26

Forumguru
Maar waarom kan het dan wel besteld worden vanaf een optielijst met omschrijvingen wat er allemaal in die opties aanwezig is. En is er geen duidelijkheid wat er wel en niet geleverd kan worden? Zoveel mogelijk nieuw klanten trekken?

Dat was bij de O3 al het geval en nu weer bij de F3. Andere, niet VAG merken, kom je dat vrijwel nooit tegen.
 

CDK

Forumguru
Er is nooit sprake geweest van kessy, alleen een start knop (Easy Start), de sleutel moet je gewoon gebruiken om de deuren te openen (middels de afstandsbediening uiteraard)
 
Laatst bewerkt:

driesp

Senior Member
Klopt.
In de demo wagen lag echter een lijstje met beschrijving van de auto, en welke opties die had.
Verwarrend, maar zoals Corné zegt...
In de prijslijsten komt kessy niet voor.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

AvB

Senior Member
In de prijslijst van de First Edition komt KESSY niet voor, in de "gewone" prijslijst wél (€ 190), zie bijlagen: alléén voor de Style.
 

Bijlagen

  • Prijslijst nieuwe SKODA Fabia First Edition.pdf
    502,7 KB · Weergaven: 18
  • Prijslijst nieuwe SKODA Fabia.pdf
    442,2 KB · Weergaven: 21
Bovenaan Onderaan