Beperkt vermogen na chippen

hemi24

Forumguru
@DennisVisser : moet je wel minimaal voor 415 liter tanken voordat de actie gaat renderen, volgens mijn berekening…
Bij Shell bij mij over de grens is de E10 aktueel € 1,859 en de v-power racing €2,149.
Tank (de auto van de vrouw) liever direct over de grens bij de Avia, waar de E5/98 maar 9 cent de liter duurder is dan de E10/95..!
 
@hemi24 Ik tank normaal Euro 98 in NL, laatste keer €2,249. Met de SmartDeal Racing 100 voor €1,896 (vandaag). Scheelt €0,353 per liter. Na een kleine 340 liter heb ik het er al uit.

Ik tank 3 keer per maand, ongeveer 38 liter per tankbeurt. Ruim 9x tanken en ik heb het eruit. En nog betere brandstof dan Euro 98 ook:D
 

hemi24

Forumguru
Hé, ik geef het alleen maar aan hè..! :arghh:
Uiteindelijk is het natuurlijk alleen maar een vorm van klanten aan een bepaald merk proberen te binden.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Niet blind staren op die cijfertjes hoor. Kan op de ene bank ook zo maar weer anders uitpakken dan op de andere. Reden waarom ik bij een stage 1 nooit gerold heb. Weet wat het ongeveer moet zijn en dat dat dan wel lijkt te kloppen. Cruciaal is hoe het rijdt
 
Bovenaan Onderaan