Laatste bijdragen

• Captain Hook
    Captain Hook reageerde op het onderwerp Voorruit Octavia iv 2021.
    @Arjann Gebaseerd op >40 jaar autorijden, af en toe een ruit (laten) vervangen/repareren. Waarbij de dealer het nooit zelf deed, maar...
  • hemi24
    hemi24 waardeerde 1983jeroen's bericht in het onderwerp Voorruit Octavia iv 2021 met Leuk Leuk.
    Mijn Octavia had ook voorruit verwarming, maar dan met dunne draadjes. Bij de nieuwe ruit die Autotaalglas geplaatst had waren die...
  • hemi24
    hemi24 waardeerde EdK's bericht in het onderwerp Electrisch rijden met een PHEV met Leuk Leuk.
    Hij is op zoek naar de "meet en greet" @Disaster-Master , maar duidelijk nog niet kunnen vinden.... :koffie:
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Voorruit Octavia iv 2021.
    Laatste nieuwe ruit die ik bij een Autotaalglas geplaatst heb gekregen was bagger en gaf een vertekening. Over de andere kant: ruiten...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Voorruit Octavia iv 2021.
    Dat is dus ook wat ze plaatsen bij een Carglass of een Autotaalglas…
  • eriktv
    eriktv waardeerde Captain Hook's bericht in het onderwerp Kluger Kuga met Verdrietig Verdrietig.
    Nou, de vreugde over een functionerende achterklep was van korte duur... Doet het weer niet. Precies hetzelfde probleem. :mad: Wel...
  • eriktv
    eriktv waardeerde SuperBeeb's bericht in het onderwerp Van VAG naar..... met Leuk Leuk.
    Gisteren de vin-decoder losgelaten op mijn auto. Hij kan niet alleen zelf parkeren, maar ook de laatste 50m onthouden en terugrijden...
  • eriktv
    eriktv waardeerde FNaRK_02's bericht in het onderwerp 6 cylinders en dakloos met Geweldig Geweldig.
    En over 6 cylinders en dakloos gesproken: dit is mijn nieuwste aanwinst
  • eriktv
    eriktv waardeerde marco_b's bericht in het onderwerp 6 cylinders en dakloos met Leuk Leuk.
    En zelf afgelopen weekendmet 4 vrienden 3 dagen Taunusgebergte gedaan. 1.200 km in 3 dagen. Viel mij op dat het wel eeg druk was dat...
  • eriktv
    eriktv waardeerde marco_b's bericht in het onderwerp 6 cylinders en dakloos met Leuk Leuk.
    18 april en 19 april samen met neefje (33 jaar) weekendje Winterberg. mooie route uitgezet en samen 800 km gereden. Hij de weg er...
  • eriktv
    eriktv waardeerde VAG-man's bericht in het onderwerp Kabelboom bestuurdersdeur met Leuk Leuk.
    Bedankt @Tees ik zal binnenkort kijken hoeveel draden beschadigd zijn, maar ik denk vele. Zag dat bij vagshop.nl dat deze de goedkoopste...
  • eriktv
    eriktv waardeerde R1200C's bericht in het onderwerp De verlengde proefrit met Leuk Leuk.
    Nog een reden waarom ik liever meet wat er in gaat dan afga op wat de auto vertelt over het verbruik: vrijdag de stroom afgetopt voor...
  • Captain Hook
    Captain Hook waardeerde Tees's bericht in het onderwerp Voorruit Octavia iv 2021 met Leuk Leuk.
    Je garantie is toch al (zo goed als) verlopen, met een wagen uit 2021? Sowieso: Pon en garantie :deuk: En imitatie-ruiten bestaan niet...
  • Captain Hook
    Captain Hook reageerde op het onderwerp Voorruit Octavia iv 2021.
    Wat @Tees al aangeeft: Er zijn maar een paar grote autoruiten fabrikanten. En die maken voor alle merken het glas. Volgens bepaalde...
  • Antera
    Antera reageerde op het onderwerp Activeren in mySkoda.
    Software updates komen lang niet altijd OTA helaas.
Bovenaan Onderaan