Laatste bijdragen

• MarcoO2
    MarcoO2 waardeerde Tees's bericht in het onderwerp Flitspalen met Leuk Leuk.
    Niet te hard rijden werkt ook héél goed ;-) Sorry, kon t niet laten...
  • A
    Ziet er prima uit, ik vermoed dat je eerste referentie de set is. Moet dus voor een 85 zijn: 2 x velg 5LG 071 490K 8Z8 vooras (235/50...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Tees' O2c Arctic Storm Blue - 'IJsvogel'.
    Bij Seat hebben ze nog de oude kaarten staan, zo staat er voor de 6P0, wat gelijk is aan het Amundsen MIB2(.5) systeem nog de versie...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Flitspalen.
    Laat dat “ook“ maar weg! Het is niet voor niks dat ze er bij Google zo op gebrand waren dat ze Waze konden inlijven…
  • hemi24
    hemi24 waardeerde Okki's bericht in het onderwerp Flitspalen met Leuk Leuk.
    Waze werk ook goed
  • hemi24
    hemi24 waardeerde Tees's bericht in het onderwerp Flitspalen met Leuk Leuk.
    Niet te hard rijden werkt ook héél goed ;-) Sorry, kon t niet laten...
  • MarcoO2
    MarcoO2 reageerde op het onderwerp Flitspalen.
    Op die manier heb je er dus niets aan… Bik mijn Focus werkt t prima, zolang het om vast palen of trajectcontroles gaat. Mobiele...
  • hemi24
    hemi24 waardeerde FNaRK_02's bericht in het onderwerp 6 cylinders en dakloos met Leuk Leuk.
    En over 6 cylinders en dakloos gesproken: dit is mijn nieuwste aanwinst
  • hemi24
    hemi24 waardeerde Okki's bericht in het onderwerp Okki's Arona FR ! met Leuk Leuk.
    Onderste is na. Dit gedaan om de matte glans terug te krijgen i.p.v. het gladde. Zie topic: Stuur glad leder reinigen...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp DSG stage 1 of 2?.
    Als ik dat lees vraag ik me altijd af hoe je de koppelingsdruk softwarematig gaat vergroten bij een DQ200… :arghh: Stage 1 DSG tuning...
  • hemi24
    hemi24 waardeerde TeeJee's bericht in het onderwerp Columbus: hoe maps updaten? met Leuk Leuk.
    Top dat had ik 2 dagen geleden moeten weten Bedankt @hemi24
  • sitechris
    sitechris waardeerde marco_b's bericht in het onderwerp 6 cylinders en dakloos met Leuk Leuk.
    En zelf afgelopen weekendmet 4 vrienden 3 dagen Taunusgebergte gedaan. 1.200 km in 3 dagen. Viel mij op dat het wel eeg druk was dat...
  • sitechris
    sitechris waardeerde marco_b's bericht in het onderwerp 6 cylinders en dakloos met Leuk Leuk.
    18 april en 19 april samen met neefje (33 jaar) weekendje Winterberg. mooie route uitgezet en samen 800 km gereden. Hij de weg er...
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Voorstellen.
    Maar ventileren lucht wel op, althans voor het moment! ;)
  • hemi24
    hemi24 reageerde op het onderwerp Columbus: hoe maps updaten?.
    @TeeJee : als je weer een kaart ziet en de versie info is ook actueel, hoef je verder niks te doen.
Bovenaan Onderaan