Heb er in proefgereden, leuk model en inderdaad ruim genoeg. De 3 cilinder houd niet van lage toeren en bromt al onder de 1700 toeren en ik kon dat gebrom niet waarderen, jaren geleden heb ik bijna 8 jaar gereden met een Skoda Fabia met 3 cilinder en dat reed prima, de Koreanen is het nog steeds niet gelukt om op 3 cilinder gebied in de buurt te komen van de VAG motoren. De mild hybrid techniek snap ik niet echt, hij wordt er amper een spatje zuiniger op en je rijd rond met een hoop kwetsbare dure techniek met een accu die ook niet niks zal kosten. Jammer dat hij hier niet geleverd wordt zonder die mild hybrid rommel, dan had hij bij mij nog een kansje gemaakt om wat zuiniger te gaan rijden. Max snelheid begrenst??????Met 100 pk heeft hij genoeg om lekker vlot mee te komen, en dat doet hij ook wel, maar het is geen raceauto. Vond de auto overigens fijn rijden en ook de stuurhulp om de auto in het juiste spoor te houden viel mij in positieve zin op. Er zit 5 jaar garantie op en ik dacht dat dat ook nog uit te breiden is naar 7 net als bij Kia, en dat lijkt mij met die mild hybrid techniek wel een geruststelling. Leuke auto, moest alleen niet zo brommen en geen mild hybrid techniek hebben. Dat ie in Turkije in elkaar gezet wordt lijkt mij geen probleem, Skoda wordt ook in meerdere landen in elkaar gezet. Wens je veel fijne kilometers toe.Hyundai Bayon mild hybrid premium -
De Bayon is zeer compleet uitgerust, - De auto is wel ca. 20 cm korter maar de bagageruimte is zeer acceptabel. Tja, max snelheid begrensd op 180km. So what? . Het is géén Koreaanse, nee het is een Turkse auto . O jeetje toch
Terwijl de yutstroomopeningen wat mij betreft in de Octavia 4 te laag zitten. Blijven op de knieën blazen en zijn niet goed te richten. Al veel klachten over gehad van passagiers.
Goede tip!.Kijk niet alleen naar het toegestane trekgewicht maar ook naar het maximale gewicht van het samenstel.
Het kan zomaar zo zijn dat een auto weliswaar 1650 kg mag trekken, maar dat je in de auto zelf maar een heel beperkt gewicht kan laden. Per saldo schiet je er dan weinig mee op.
Wellicht zou je ook nog naar een phev kunnen kijken? Tiguan bijvoorbeeld?
Ik heb effe snel de kentekens van een paar auto's gecheckt op de RDW-site, maar daar zie ik telkens als maximaal gewicht van het samenstel simpelweg de som van het maximum gewicht van de auto en het maximum trekgewicht. Dus ik zie het probleem niet zo.Kijk niet alleen naar het toegestane trekgewicht maar ook naar het maximale gewicht van het samenstel.
Het kan zomaar zo zijn dat een auto weliswaar 1650 kg mag trekken, maar dat je in de auto zelf maar een heel beperkt gewicht kan laden. Per saldo schiet je er dan weinig mee op.