Jesko's Octavia VRS !

Ik vind vooral de 2de foto leuk, dat je op dat hekje zit. Voor mij is dit op een of andere manier grappig (alsof je een staredown hebt met de Octavia), maar de auto staat er ook goed op. De 13de foto (als ik goed tel, waar je achter het muurtje staat zeg maar) vind ik de auto ook goed uitkomen, ook goed met de belichting etc, maar dat is vooral compliment voor de fotograaf :tongue:.

JeSko

Forumguru
Dat was een ideetje van haar @Peter-036 , die vind ikzelf ook wel creatief gevonden. Zo'n fotografe/fotograaf geeft je als amateur wel extra inzichten, eigenlijk gek hoe creatief ze er met is, en hoe fel ze let op details die mij echt zouden ontgaan.

JeSko

Forumguru
@Tees

Toch maar emigreren binnenkort denk ik, we nemen die hogere autotaksen er dan maar bij, ik spaar dan weer gescheurde wielen en gebroken kiezen uit bij jullie door die egale wegen ;)

PizzaPieter

Donateur
Bora is alleen maar leuk in de station variant, wat mij betreft.
En dan met de 130 pk pompverstuiver, of de V(R)5.
In de tijd dat ik autoverkoper was, kwamen de Golf 4 en Bora op de markt.

Als je de Bora Variant, die altijd Highline was, exact dezelfde opties gaf als de Golf Variant, dan was de Bora nog steeds €2000 duurder.

JeSko

Forumguru
Vandaag een heerlijke 450 km gereden met de Octavia om een nieuw setje wielen af te halen. JR SL 01 omhuld met Continental Sportcontacts, dus toch wat anders geworden dan Yanar. Kan niet wachten om ze te monteren volgend weekend want dit zijn de wielen die ik echt wou :love:

Even ter vergelijking

Rotiform WGR
19x8.5 et 45 = 12.9 kg

JR SL-01
19x8.5 et 45 = 8.9 kg

Ik schaaf zo maar even 4 kg per hoek van het onafgeveerde gewicht af, dat gaat een waanzinnig verschil maken. De rotiforms zijn cast wielen, de JR's zijn flow formed. Ik voelde het al meteen bij het inladen van de wielen, de rotiforms lijken wel ankers tegenover deze set.

20250630_130123_copy_1500x2000.jpg 20250630_131752_copy_1500x2000.jpg

Blij mee ! :tongue:

Bovenaan Onderaan