Jesko's Octavia VRS !

JeSko

Forumguru
Oke dankjewel @Kanerr ben gerustgesteld :D verder blijft het ook een heerlijke auto, meest complete wagen die ik al gehad heb, na dit echt upgraden gaat lastig worden zonder bizar veel geld uit te moeten geven.

sitechris

Donateur
Sws zijn leuke auto's steeds zeldzamer en duurder, dus je mag idd je spaarvarkentje leeggooien. Of heel goed je huidige auto verzorgen.

leon-cupra

Forumguru
Bij @JeSko is het ondertussen een spaarvarken ipv varkentje:D

Maar idd , alles wat leuk (en niet leuk ook) is allemaal een heel stuk duurder geworden. Is maar 1 mogelijkheid om dit allemaal te kunnen betalen … meer verdienen :D

JeSko

Forumguru
Hier enkele foto's van de shoot, was wel moeilijk voor mezelf om me zo open te stellen, ik wilde namelijk niet echt op de foto, nooit graag gedaan, maar zij kan mij op één of andere manier er wel comfortabel bij laten voelen. Anyways, ik en de auto. Heb de foto's bewust in een meer donkere sfeer laten na-bewerken, dat vond ikzelf fraai staan. :D

Jefrey-30_copy_1568x2352.jpg Jefrey-31_copy_2592x1728.jpg Jefrey-29_copy_2523x1682.jpg Jefrey-27_copy_2560x1707.jpg Jefrey-24_copy_1621x2431.jpg Jefrey-22_copy_1673x2510.jpg Jefrey-21_copy_2592x1728.jpg Jefrey-19_copy_2522x1681.jpg Jefrey-18_copy_2592x1728.jpg Jefrey-17_copy_2496x1662.jpg Jefrey-16_copy_2563x1708.jpg Jefrey-15_copy_2534x1689.jpg Jefrey-14_copy_2526x1684.jpg Jefrey-13_copy_2537x1691.jpg

EdK

Forumguru
binnenkort met de nieuwe wielen nog eens een shoot doen
Zolang je die kleren maar wel aanhoud .......
Het idee al..............brrrrrr :deuk:

Maar van deze bak kun je toch nog makkelijk 10 jaar plezier hebben....
En zit je aan audi te denken dan koop je dat logo en dan plak je het maar op deze bak...

JeSko

Forumguru
Gho dankjewel @MarcoO2 !! Weet niet goed wat hierop zeggen haha, vind het vooral leuk voor haar dat ze zoveel complimenten krijgt over haar werk, ben er ook echt trots op hoe het geworden is wel.

@EdK

Deze bak blijft nog wel een tijd ja, heb dat idee van inruilen al lang laten varen, geniet er telkens weer van, van de foto's te nemen of laten nemen en van het rijden, droomwagen voor mij! :thumbsup:

leon-cupra

Forumguru
Zolang je die kleren maar wel aanhoud .......
Het idee al..............brrrrrr :deuk:
Wie weet doet ze ook van die boudoir-fotoshoots zoals Bram … krijgen we die binnenkort te zien op het forum …. :deuk::deuk:

Disclaimer: bij Boudoir gaat het niet om het (bijna) naakte lichaam maar om de schoonhoud ervan :deuk:

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan