Zou het niet mogelijk zijn om...

Wiseguy

Actief lid
Het lijkt me dat we daar sowieso meer mensen blij mee maken, of niet Droopy? /forum/images/graemlins/wink.gif
 

Droopy

Actief lid
Ja maar niet 2de krijg hem later, maar inderdaad als mijn auto is ingereden (feb) dan heb ik geen bezwaar om buiten mee te gaan ook te rijden.
Moet het aan de wederhelft nog vragen, dus ga nog niet zeggen ik ga mee (wel ik wil)
 

Wiseguy

Actief lid
Da ngaat de wederhelft toch lekker een weekendje stappen met vriend(inn)en? /forum/images/graemlins/grin.gif
 

Erikje

Actief lid
Dit lijkt me dus echt een leuk plan. Wellicht dat we er ook wat meer ruchtbaarheid aan kunnen geven en dat het ingestoken kan worden onder het mom van aantonen van de betrouwbaarheid, duurzaamheid en comfort van de Skoda's (combi van lange autorit en een moderne fabriek bekijken)? Dan is Skoda zelf wel geinteresseerd om mee te denken dan wel brandstof en/of overnachtingen te sponsoren? Zorgen we er ook voor dat het in het nieuws komt (in de bladen, op internet,wellicht TV, of in het huisblad van Skoda).

Goed idee voor het nieuwe jaar? Ik wil me er wel mee bemoeien...
 

Erikje

Actief lid
Skodaforum tripje

VJ (mag ik jou dan zo noemen?), ik neem aan dat je hiermee bedoeld dat je mee doet /forum/images/graemlins/worshippy.gif /forum/images/graemlins/worshippy.gif
 

VEEJAY

Forumguru
Re: Skodaforum tripje

neem ff contact op met de redactie van het L&K magazine, die kunnen wel wat leuke artikelen gebruiken!

Meteen ook reclame voor het forum maken, mag zo'n merk toch wel trots op zijn, dat de klanten een dergelijk initiatief tonen! Als dat geen goede marketing is dan weet ik het niet meer.
 

ougie

Forumguru
Re: Skodaforum tripje

Wij hebben wel wat kampeerervaring in Tsjechien. Erg vriendelijk en behulpzaam volkje, doe ze de groetjes. Laat wel direct en duidelijk zien dat je geen Duitser bent. Je kunt er goed met de Duitse taal terecht.
 

VEEJAY

Forumguru
Re: Skodaforum tripje

"Laat wel direct en duidelijk zien dat je geen Duitser bent"

Daar doe je me een uitspraak... Vertel hoe laat je zien dat je geen duitser bent....
 

Erikje

Actief lid
Re: Skodaforum tripje

buik inhouden...

ps even voor de duidelijkheid: ik ga zeker niet kamperen /forum/images/graemlins/407.gif, zo'n tripje moet je serieus aanpakken wat mij betreft, dus minimaal een 3-sterren hotel, en dat zal vast niet duur zijn in Tjschie (mijn god, hoe schrijf je dat eigenlijk?)
 

Logic

Actief lid
Re: Skodaforum tripje

Wat is er mis met kamperen??

Enne, laten we wel op de correcte spelling van onze nationale muzikale helden letten /forum/images/graemlins/grin.gif
 
Bovenaan Onderaan