Zou het niet mogelijk zijn om...

nomad

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Ik sluit me aan bij die mening Nomad.... gisteren al wel een beetje gepolst wat miss Wiseguy er van zou vinden, maar die vond het een beetje raar en zeker niet gezellig.... dan moet ze maar gewoon mee gaan toch? maar ook dat was dan weer niet de bedoeling....

[/ QUOTE ]
Grappig.. miss nomad had exact dezelfde mening. Je doet maar wat je niet laten kan /forum/images/graemlins/bye.gif /forum/images/graemlins/bye.gif
 

nomad

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Is dit niet gelijk een leuk idee voor de eerste Škodaforum meeting ?? Is het probleem dat de reistijden voor iedereeen ongeveer het zelfde moeten zijn ook opgelost /forum/images/graemlins/smile.gif

[/ QUOTE ]
Hoewel het een leuk idee is, kun je natuurlijk niet iedereen verplichten even 2000 kilometers weg te trappen. Ik weet ook niet hoe iedereen in de vakantiedagen zit.
 

Wiseguy

Actief lid
Ik kan de vakantiedagen nog wel missen... /forum/images/graemlins/grin.gif en die 2000km heb ik er dan ook nog wel voor over.... you only live once.... of niet? /forum/images/graemlins/cool.gif
 

nomad

Senior Member
Misschien moeten we dan maar eens gaan kijken hoe de animo is..
Oftewel, wie gaan er mee ?
Ik zal proberen de namen in deze post bij te houden voor het overzicht.

- nomad
- wiseguy
 

Wiseguy

Actief lid
Is wellicht ook handig om dan ergens aan de Duitse grens te verzamelen, eerst even met z'n allen wat te drinken en dan te vertrekken? Of zou dat teveel tijd in beslag nemen?
 

Wiseguy

Actief lid
Ach ja... je oppert eens wat he.... /forum/images/graemlins/grin.gif Leuk toch? /forum/images/graemlins/cool.gif
 

RSTDI

Actief lid
Ik ga ook mee. /forum/images/graemlins/aangenaam.gif Maar hopelijk na week 41, dan kan ik gelijk mijn nieuwe O2 inrijden. /forum/images/graemlins/yeah.gif
 

Wiseguy

Actief lid
Net bij Wolstad binnen gelopen voor een kop koffie en het bestellen van mijn trekhaak en ook even verteld dat we aan het kijken zijn voor een bezoek aan de fabriek. Een van de verkopers zei dat je dan misschien nog beter met het vliegtuig kon gaan.... sneller en voor dat geld rijd je zeker niet naar Tsjechië. Bovendien schijnt het vliegveld heel dichtbij te liggen.

Weet Exciter hier misschien meer over te vertellen? Kosten van een ticket naar Tsjechië en de afstand van het vliegveld naar de fabriek?
 

nomad

Senior Member
Ik dacht dat het wel storm zou lopen met de aanmeldingen, maar tis wat stilletjes. How come ? /forum/images/graemlins/471.gif
 

Hetzer

Forumguru
Entschuldigung ,ik pas voor dit uitje ik heb helaas geeen tijd /forum/images/graemlins/blush.gif en ik wil jullie natuurlijk ook niet te veel ophouden met m'n Sdi'tje /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/grin.gif
 

nomad

Senior Member
Het mag duidelijk zijn dat iedereen meekan.
Van Fabia SDI tot Superb 1.8T
Als het doorgaat neem ik aan dat er meerdere mensen met 1 auto gaan, anders wordt het wel een lange colonne (niet met de 3 aanmeldingen die we nu hebben...)
 

Wiseguy

Actief lid
Dat lijkt me wel ja.... Misschien mensen die gratis (of tegen weinig kosten) kunnen rijden (leaserijders bijvoorbeeld), de taak van rijden op zich kunnen/willen nemen? Dan kunnen de kosten gewoon gedeeld worden... rijden we mooi goedkoop die kant op.
 

nomad

Senior Member
Was inderdaad ook mijn plan, maar voorlopig kunnen we al met 1 auto gaan.. /forum/images/graemlins/cheer.gif
 

Wiseguy

Actief lid
Dat is waar ja.... /forum/images/graemlins/grin.gif er kunnen er zelfs met gemak nog wel 2 bij /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/cool.gif
 
Het gaat mij ook niet lukken... weinig dagen, wil ze liever tussen kerst en nieuwjaar opmaken. Kan ik ook thuis wat beter verkopen /forum/images/graemlins/smile.gif
 

nomad

Senior Member
Het hoeft ook niet dit jaar. 2 januari kan ook /forum/images/graemlins/aangenaam.gif dan zit iedereen weer voldoende in de dagen.
 
Bovenaan Onderaan