Zou het niet mogelijk zijn om...

nomad

Senior Member
een keer in de fabriek te gaan kijken en een rondleiding te krijgen ? Ik sprak laatst iemand die dat in Spanje bij Seat had gehad en dat was echt super. Misschien de moeite waard om eens naar te informeren of heeft dit bij voorbaat al geen kans van slagen ? En tis een leuk ritje naat Tsjechie ook lijkt me.
 

nomad

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Zoals HIER ? /forum/images/graemlins/laugh.gif

[/ QUOTE ]
Ja zoiets.. Hoe lang is het rijden ?
 

Wiseguy

Actief lid
Dat lijkt me wel wat ja.... ik moet alleen wel miss Wiseguy zover krijgen dat ze me daar naartoe laat gaan.... of zal ik een leuk dagje weg voor haar regelen en dan zeggen: "dan ga ik zelf wel een kijkje nemen in de fabriek" /forum/images/graemlins/grin.gif
 

Wiseguy

Actief lid
50 CZK + 120 CZK (int. begeleiding) komt neer op een dikke € 6,00... dat zijn de kosten nou ook weer niet toch?

Lijkt mij wel mooi moet ik zeggen.... /forum/images/graemlins/cool.gif
 

Wiseguy

Actief lid
Vanuit Tilburg is het ongeveer 920km rijden..... dus dat moet in een kleine 5 uur wel te doen zijn toch? /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/cool.gif
 

nomad

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Vanuit Tilburg is het ongeveer 920km rijden..... dus dat moet in een kleine 5 uur wel te doen zijn toch? /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/cool.gif

[/ QUOTE ]
Maar dan moet er niks tegen zitten....
Moet toch doordeweeks zie ik:

You can arrange for a tour of the factory at the above contact numbers. Tours are scheduled from Monday to Friday, 9:00 a.m. to 5:00 p.m.

A standard tour takes 3 hours.


Misschien maken ze een uitzondering voor een groep als we het vooraf melden. Die fabriek draait toch 24/7 ?
 

Wiseguy

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Vanuit Tilburg is het ongeveer 920km rijden..... dus dat moet in een kleine 5 uur wel te doen zijn toch?
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Maar dan moet er niks tegen zitten....

[/ QUOTE ]

[/ QUOTE ]

Dit is ook meer als knipoog bedoeld naar de mensen die al meer dan 200km/h hebben kunnen klokken....

Normaal gesproken denk ik dat je met een uurtje of 8 daar zou moeten kunnen zijn.... dus het is nog steeds wel een flink eindje is.... een overnachting is denk ik toch ook wel nodig dan.... moet ook geen drol kosten in Tsjechië...

Misschien heeft iemand een idee voor een pension in die omgeving? Of misschien een dealer die toevallig ook al een keertje daar is geweest? Of misschien kan Skoda CZ ons daarmee helpen? Genoeg dingen te regelen als we daar naartoe willen gaan met een aantal.... /forum/images/graemlins/cool.gif
 

nomad

Senior Member
Ik heb al een mail gestuurd met de vraag of ze ook op zaterdag een rondleiding kunnen doen voor een groep.
 
Ik kom regelmatig in Tsjechië omdat één van onze vestigingen daar zit. Hou voor een overnachting rekening met zo'n 25-30 Euro incl een ontbijtje in een simpel penzionnetje. Voor 10 Euro kan je lekker eten 's avonds in een lokaal restaurantje.
Hou rekening met 8-9 uurtjes rijden.
 

Exciter

Administrator
25 - 30 euro voor een nacht in tsjechie? Zoek je 4**** op of zo? wij betalen altijd tussen 12 -14 euro voor een tweebedder met ontbijt. Ik kom daar nogal vaak, he, als Tsjech zijnde...

Mlada Boleslav ( De stad van Skoda rijd je idd. tussen de 8 en 10 uur. (8 alleen snachts)
 

Wiseguy

Actief lid
@Nomad: goed initiatief
@Exciter: nog beter, dan gaan de kosten alleen nog maar in de brandstof (of privekilometers voor veel van ons /forum/images/graemlins/wink.gif )zitten...

Zou wel makkelijk zijn om vrijdag 's middags te vertrekken en dan zaterdag een rondleiding te krijgen.... en anders gaan er helaas 2 vrije dagen aan op... gelukkig kan ik ze nog wel missen /forum/images/graemlins/grin.gif
 

Wiseguy

Actief lid
En blijkbaar hebben we ook al een tour-leider die we kunnen volgen naar the hometown of Skoda.... Of niet Exciter? /forum/images/graemlins/laugh.gif /forum/images/graemlins/cool.gif
 

nomad

Senior Member
Het antwoord op de mail is ook al binnen. Kleine domper op de feestvreugde: Helaas geen rondleidingen in het weekend. Alleen door de week.
Misschien kan het volgende voorstel een oplossing bieden:
- donderdags rond 12.00 vertrekken. (Dan kan er evt nog een halve dag gewerkt worden. Scheelt toch weer als je krap in de vakantiedagen zit)
- vrijdags rondleiding en museum
- zaterdags terugrijden.
Het is een overnachting extra, maar scheelt veel gejakker en 's avonds/'s nachts rijden. En gezien de kosten van een overnachting moet het wel kunnen. En je moet nattuurlijk nog wel genoeg vakantiedagen hebben. /forum/images/graemlins/cheer.gif
Andere ideeen ? laat maar horen !
 

Wiseguy

Actief lid
Ik sluit me aan bij die mening Nomad.... gisteren al wel een beetje gepolst wat miss Wiseguy er van zou vinden, maar die vond het een beetje raar en zeker niet gezellig.... dan moet ze maar gewoon mee gaan toch? maar ook dat was dan weer niet de bedoeling....
 

Droopy

Actief lid
Is dit niet gelijk een leuk idee voor de eerste Škodaforum meeting ?? Is het probleem dat de reistijden voor iedereeen ongeveer het zelfde moeten zijn ook opgelost /forum/images/graemlins/smile.gif
 
Bovenaan Onderaan