Zonwering superskoda octavia 3 combi

VWim

Forumguru
Mijn dimmende binnenspiegel doet weinig meer sinds ik de Sonniboys er in heb. Voor de binnenspiegel is dat ook niet zo erg, de dimmende werking van de buitenspiegels voegt echter weinig meer toe, die doet domweg weinig meer.

Naast de Sonniboys heb ik overigens ook Sunset.
 

micky

Forumguru
goed bij mij was het een A4 geen O3, maar dan zou ik het voorste oog van de spiegel iets blinderen, probeer bijv. een stukje blinderingsfolie, hoe donkerder de voorkant, hoe sneller en meer hij dimt, ik ben er van overtuigd dat er wel een manier is te vinden om het te compenseren
 

VWim

Forumguru
Ik ben er van op de hoogte, maar eerlijk gezegd stoor ik me er niet echt aan :D.

De opmerking was meer voor de minder technische mede-forummer die het verhaal leest en met de nagellak van moeders de vrouw de sensor aan de zichtzijde te lijf gaat.
 

Canon-Eye

Forumguru
@micky, dat gold voor mijn O2 net zo.

In de Fabia heb ik weer sonniboys plus sunset, maar geen dimmende binnenspiegel meer - eigenlijk ook geen behoefte aan, is inmiddels gebleken.
 

micky

Forumguru
ik had geen donkere ramen achter, dat was ook de reden voor de sonniboys, wellicht dat dat een groot verschil maakt.
 

Canon-Eye

Forumguru
Ik had en heb allebei en vind het ideaal.
Het zicht naar buiten toe is onder alle omstandigheden goed of minstens voldoende - omgekeerd is het zicht van buiten naar binnen (ook op de achterbank) zo goed als nihil.
 

coreli

Lid
Ik krijg de schermen deze week ga gelijk even kijken war er gebeurt wil wel graag dat de buitenspiegels blijven dimmen
 

TL@

Forumguru
Op mijn O2 had ik wat nagellak op de sensor, dan valt er minder licht op en wordt het verschil tussen voor (zonder getinte ruit) en achter (wel getint) kleiner waardoor hij sneller dimt.

Op de O3 heb ik momenteel niet de nood aan nagellak, het dimmen (binnen en buitenspiegels) werkt nog perfect.
 

rouwehand

Senior Member
Achterruiten, en de ramen van de voor- en achterportieren laten tinten met folie.
Dimmende binnenspiegel werkt prima, dit geldt ook voor de buitenspiegels.

En geen gedoe met losse onderdelen voor je ramen, waar b.v. kinderen aan kunnen zitten.
Maar goed iedereen heeft zijn eigen voorkeur ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: TL@

Vlooij

Nieuw lid
Gisteren zijn mijn Privacy Shades voor mijn O3 binnengekomen en binnen 5 minuten zaten ze erin. Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben ondanks dat de achterruit uit twee delen bestaat, maar dat scheelt dan ook weer geld met de sunnyBoys en ze zitten er strak in en kwalitatief is het prima spul. De PS hebben me 121,50 euro gekost.
 

kansberg

Forumguru
Afgelopen week heb ik de privacy shades van Superskoda gemonteerd. Zware kwaliteit en perfecte pasvorm. Erg tevreden met het resultaat, en precies zoals @Dirkie171980 ook al aangeeft, de plakkers t.b.v. de achterruit blijven niet zitten omdat de spanning te groot is voor het dubbelzijdige plakband. Heb dit opgelost door het clipje met 2 ini-mini schroefjes vast te zetten.
 
Bovenaan Onderaan