Zonwering superskoda octavia 3 combi

EdK

Forumguru
komen volgens mij gewoon uit fabriek van sunniboys vandaan hoor en derhalve niets mis mee
 

micky

Forumguru
maar het ziet er ook een beetje bobbelig uit in de hoeken, lijkt me juist GEEN sonniboy, Climair is het merk/de fabriek, zit in Duitsland, ik heb de set voor mijn A4 er afgehaald, scheelde een heel stuk met hier kopen alhoewel er duurdere prijzen op de website van Climair staan
 

CDK

Forumguru
volgens mij heeft @Pendragon in z'n S2 ook die zonneschermpjes van superskoda, als ik me niet vergis was hij er erg tevreden over en André is een pietje precies ;)
 

micky

Forumguru
voor het geld niet verkeerd, maar om eerlijk te zijn zou ik me storen aan dat het niet 100% strak is, echter zoek ik eigenlijk alleen 2 voor de achterdeuren voor de zomer vakantie, dan zou dit voor mij wel voldoen.
 

EdK

Forumguru
Genoeg webwinkels die voor redelijke prijzen deze schermen aanbieden en ook voor de achterdeuren alleen al zullen daar de 2 kleine vaste raampjes indien die er zijn ook bijzitten.
Maw vaak combinaties van wel of niet met het achterraam !

Maar doordat je van buiten moeilijk naar binnen kijkt door deze schermen vind ik persoonlijk het wel weer prettig dat het achterraam er ook een heeft zodat niet alles in kofferruimte te zien is als hoedenplank thuis is gelaten.
 

Pendragon

Forumguru
Ik heb ook de Sunnyboys gehad, die zaten ook niet 100% strak. De rand van de scherm is natuurlijk ook flexibel om het goed tussen het raam te zetten in de klemmetjes.
 

EdK

Forumguru
Die van mij zijn van merk Climair net als de ouwe lullen raamschermen aan buitenzijde van de deurramen...
En zitten niet superstrak maar gewoon net goed..
En ja het achterscherm had wat mooier kunnen zitten , maar wat zit je nu omgekeerd in je wagen dat je je er aan gaat ergeren
 
Ik heb deze er ook inzitten. Past prima, alleen blijven de plakkers van de achterruit niet zitten. Hier heb ik zo'n ijzeren clipje aangedaan i.p.v. de plakkers.
 

Joske

Forumguru
Ik heb deze er ook inzitten. Past prima, alleen blijven de plakkers van de achterruit niet zitten. Hier heb ik zo'n ijzeren clipje aangedaan i.p.v. de plakkers.
plakkers? :pieker:

kan je mij die bevestiging eens uitleggen? :)

(of fotootje mag ook natuurlijk ;) )
 
Er zitten plakkers bij voor de achterruit, zodat je het scherm bovenaan vast kunt plakken. Maar dit bleef bij mij niet zitten, dus ik heb er een clipje aangedaan die ook bij de zij schermen zitten. Zal FF kijken of ik zo een foto kan maken in het donker....
 

Joske

Forumguru
Er zitten plakkers bij voor de achterruit, zodat je het scherm bovenaan vast kunt plakken. Maar dit bleef bij mij niet zitten, dus ik heb er een clipje aangedaan die ook bij de zij schermen zitten. Zal FF kijken of ik zo een foto kan maken in het donker....
morgen overdag is ook goed hoor :D ;)
 
Gewoon in het midden gemonteerd, 2 dagen steeds weer de plakkers aangedrukt. Dit zit nu al 2 mnd
 

Bijlagen

  • uploadfromtaptalk1417633473551.jpg
    uploadfromtaptalk1417633473551.jpg
    177,9 KB · Weergaven: 135
  • uploadfromtaptalk1417633484167.jpg
    uploadfromtaptalk1417633484167.jpg
    76,5 KB · Weergaven: 128
Bovenaan Onderaan