Zonwering superskoda octavia 3 combi

Nog niet maar dat kan wel natuurlijk. Lijkt me wel beter omdat morgen overdag even te doen. Dit ivm met het beoogde effect, in het donker zie je ze niet natuurlijk
 

EdK

Forumguru
Plakkers zijn voor mij ook nieuw !
De klemmetjes zoals je laat zien zijn me wel bekend en werden bij alle schermen geleverd
Al heb ik het idee dat het klemmende deel voor aan de stijlen wat langer was, maar voor rest gelijk
 
Als je de link volgt, dan zie je op de site van Superskoda een link naar een instructie video. Hierin zie hoe het met de plakker zou moeten werken.
 
Hierbij een aantal foto's van de schermen van superskoda
 

Bijlagen

  • uploadfromtaptalk1417771811921.jpg
    uploadfromtaptalk1417771811921.jpg
    221,4 KB · Weergaven: 151
  • uploadfromtaptalk1417771829947.jpg
    uploadfromtaptalk1417771829947.jpg
    191 KB · Weergaven: 146

Joske

Forumguru
en hoe is het zicht in het donker naar achteren toe? Werkt de spiegelverduistering ook nog naar behoren? :)
 
De spiegel verduistering werkt niet omdat er geen fel licht meer door de achterruit binnenkomt. Zicht is prima in het donker vind ik
 

EdK

Forumguru
@Joske het zicht in de winterperiode overdag is gewoon voldoende en je ziet de wagens gewoon in de spiegel achter je rijden.
In de avonden zie je de wagens kwa contouren niet, maar doordat die wagens ook met verlichting behoren te rijden zie je ze aan de hand van de verlichting gewoon rijden en als hun verlichting niet altijd goed staat word je minder vlug verblind door hun verlichting via je binnenspiegel.

Het is echt niet zo dat je in de donkere tijden van het jaar geheel niets meer ziet, het is alleen in begin even wennen
 

VWim

Forumguru
De klipjes van de sonniboys zijn, zo aan de hand van de foto beoordeeld, wel wat steviger als je het mij vraagt. Maar goed, die kosten ook bijna twee keer zoveel.
 

lugolux78

Forumguru
Volgens mij krijg ik dan idd helemaal sensor problemen met achterbak net + schermen. Vind juist voor buitenspiegels wel lekker. Was altijd al irritatie. Zeker in deze weersomstandigheden
 

VWim

Forumguru
Dan toch maar nagellak op de sensor binnenin.. Je zijspiegels reageren hier ook op natuurlijk :)
Even voor de goede orde, dan moet je de sensor bewerken aan de voorzijde toch? (Dus de sensor aan de zijde van de voorruit?)
 

Klaasje

Forumguru
wat moet bewerkt worden dan ? De sensor voorzien van nagellak. En wat is dan effect van die nagellak?
Zal ie dan standaard dimmen ?
 

micky

Forumguru
Volgens mij krijg ik dan idd helemaal sensor problemen met achterbak net + schermen. Vind juist voor buitenspiegels wel lekker. Was altijd al irritatie. Zeker in deze weersomstandigheden

Met de sonniboys heb ik nooit last gehad van mijn dimmende spiegel, die werkte gewoon zoals het hoorde
 
Bovenaan Onderaan