Zonneschermen achterportieren

Sparkie

Forumguru
Ik heb het even nagevraagd waarom de sonniboys zoveel duurder moeten zijn:

We voeren 2 merken, climair’s sonniboy en privacy shades. Beide sets zijn gelijk qua afwerking, kwaliteit en pasvorm, alleen hebben climair’s sonniboy inderdaad de achterruit uit 1 gedeelte en privacy shades de achterruit uit 2 delen (tegen eventueel doorhangen). Bij privacy shades krijgt u er nog een extra opberghoes bij, bij sonniboy niet. Sonniboy maakt daarnaast helaas voor veel minder merken en modellen schermen, kleiner assortiment. Voor het beschikbare assortiment, prijzen en levertijden, zie www.autozonweringshop.nl. De prijs is gebaseerd op aantallen die de fabriek produceert en afspraken met de importeur. Prijs-kwaliteit verhouding is daarom bij privacy shades veel hoger, mocht je de achterruit uit 2 delen niet storen (persoonlijk vind ik het zeker niet storend).
 

EdK

Forumguru
en als je ze bij je dealer van skoda besteld dan heb je de Sonniboy en zie je dus meteen wat de dealer (PON) aan winstmarge pakt
 

Wilko

Senior Member
Ik heb ze inmiddels binnen, maar moest nog even wachten voor onze O2 gerepareerd was om ze er in te kunnen zetten: zonder:
skoda-zonneschermen-zonder-P1070073.JPG
met:
skoda-zonneschermen-met-P1070076.JPG
 

lawewing

Forumguru
Ik heb de gewone privacy shades via Zonweringautoshop gekocht en niet van Sonny Boy. Het prijsverschil is (voor mij) simpelweg te groot (circa 130 euro vs 280 euro).
 

Wilko

Senior Member
@Sparkie, dat klinkt ook anders dan het systeem bij de privacy shades, aangezien er geen "knopjes" op de clips zitten maar die clips gewoon uit 1 stukje metaal zijn gemaakt.
 

Jewepe

Forumguru
Voor de belangstellenden (Roy Leenders?) weer een setje gespot op Marktplaats: zie advertentienummer 559736371
 

Sparkie

Forumguru
Jammer..... ;)

Ik had inmiddels ook al een bod gedaan, maar de verkoper meldde netjes dat hij ze inmiddels al aan een ander had beloofd.
Veel plezier.

Ik blijf dus op zoek. Tips altijd welkom.....
 
Vanmorgen 100km gereden.. maar ben er super blij mee! Thx Jewepe voor je alertheid!
Nu de auto nog... Hopelijk komt hij deze week nog binnen..
#wachtenisnietleuk!
 

Jewepe

Forumguru
@Sparkie
Zie Marktplaats advertentienummer 562428235. Succes. Is al op geboden!

@Roy Leenders
Geen dank. Daar zijn forums (fora???) voor!
 
Bovenaan Onderaan