Zoektocht naar een Octavia III 1.2/1.4 TSI 2e hands

dj.verhulst

Forumguru
Nou ik heb de Octavia voor het huis staan.

Wat rijd dat toch lekker soepel ,, en best ontzettend zuinig gemiddeld van Lelystad naar huis 1 op 18,6 en dan gewoon met de stroom mee.

Wel wat gepiel om de dagteller te resetten,,, doet ie dat automatisch na het tanken ? vind het boekje erg vaag.
er zit geen knopje om naar verschillende dagtellers te gaan en die zelf te resetten, via het menu vond ik wel wat maar dat was wat omslachtig.

wel apart toen ik naar huis reed ging het lampje van de banden spanning branden op alle vier de banden.
en resetten wilde niet,, ook niet met eerst motor af, van contact, ff laten staan en dan proberen.
pas doen ik ik de spanning iets verhoogt had naar 2,3 B kon het wel.

nu eens zien of ik er een nieuwe kaart op krijg., lijkt me niet super moeilijk.



 

dj.verhulst

Forumguru
heb een Amundsen,, hij stond op contact, deed het via het scherm ,, hij kon niet wegschrijven.

thx


<edit> kaart navigatie bij gewerkt, nu radiologo's zoeken
 
Laatst bewerkt:

2015ABL

Forumguru
Gefeliciteerd met je nieuwe auto. Veel veilige en comfortabele km's gewenst.

En: Ik geloof niet in God en ook niet in Sinterklaas. Ook niet in de paashaas, allah of thor. Ik geloof in mijzelf (en alle andere mensen).
 

dj.verhulst

Forumguru
wat ik me alleen afvraag wat zijn de mogelijkheden met de verlichting,, vind het licht tamelijk geel

zou eigenlijk wel LED willen, maar las dat er toch wat haken en ogen aan zitten.
 

dj.verhulst

Forumguru
nou de meeste dames van m'n werk niet,, mijn vrouw vond de zwarte kleur ook zo mooi.

maar roze of lila, had ik zeker niet gedaan,, ik betaal hem, en moet erin rijden.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Gefeliciteerd met je nieuwe auto. Veel veilige en comfortabele km's gewenst.

En: Ik geloof niet in God en ook niet in Sinterklaas. Ook niet in de paashaas, allah of thor. Ik geloof in mijzelf (en alle andere mensen).

Je zou idd geneigd zijn te denken dat wanneer men niet meer in Sinterklaas gelooft, dat dat dan ook wel zal gelden voor een van de tienduizenden goden van wie iedereen dan denkt dat de zijne nou net toevallig de enige ware is. Maar helaas. En van Sinterklaas krijg je tenminste nog cadeautjes ;)
 

dj.verhulst

Forumguru
had op m'n werk niet meer indruk kunnen maken dan met een courante BMW.

er werken een aantal slimme en praktisch ingestelde dames bij ons op kantoor,, we zijn een reintergratie bureau, waar 9 van de 10 medewerkers vrouw zijn.

de haakjes waar je tasjes met chinees aan kan hangen deden het erg goed.
maar ook het simpel bagage afdek zeil, en de jongere dames vonden de mogelijkheid om op een geheugenkaart flink veel muziek te proppen wel erg interessant en handig.
 

octaafje IV

Actief lid
Je zou idd geneigd zijn te denken dat wanneer men niet meer in Sinterklaas gelooft, dat dat dan ook wel zal gelden voor een van de tienduizenden goden van wie iedereen dan denkt dat de zijne nou net toevallig de enige ware is. Maar helaas. En van Sinterklaas krijg je tenminste nog cadeautjes ;)

Ik geloof maar in ene God en dat is Ajax!
(kom er maar in forumofielen uit 010 e.o., vergeefse moeite, reageer ik toch niet op)
 

dj.verhulst

Forumguru
Ja het gaat lekker !

vanmorgen was het best fris en alles zat dicht met hardnekkig condens, even de spiegel verwarming aan, eer je uit het parkeervak bent zijn de spiegels schoon

het gaat 3 strepen soepeler op de snelweg 1 mm het gas dieper in betekend ook direct meer snelheid en geen geaarzel en dan een kleine snelheid verhoging.

nu heb ik een 450 km gereden en ik zou nog een dikke 400 km kunnen dat is best zuinig.

Wat kieperen jullie erin ? op de tankklep staat Euro 95
en in het boekje staat dat er eigenlijk wel alles in kan ook E10 maar euro98 vind ie fijner.
 
Bovenaan Onderaan