Zoektocht naar een Octavia III 1.2/1.4 TSI 2e hands

dj.verhulst

Forumguru
Thx

Het is een Amundsen met twee cartreader sloten.

Ja, de benadering was zeer vriendelijk en corporatief en een duidelijk en eerlijk verhaal, en dat deed het hem.
Moet er wel een 120 km voor rijden ( enkele ) reis, ben ook bij een paar andere zaken geweest waar ik echt dat willen ze me een auto verkopen of niet ?

ik heb gelijk de handleiding gedownload,, gek eigenlijk dat ze hem op Skoda.nl niet aanbieden.

Skoda%20Octavia%2001_zps9xjg7ntr.jpg



ik heb de 17" die er onder zaten omgeruild voor de zelfde velgen met 16" vond hem een stuk stoteriger rijden dan een octavia op 16" ,, dan is ie wat comfortabeler,, iets lager verbruik, goedkoper te vervangen, minder kwetsbaar voor aquaplaning, iets minder slijtage.

die banden waren ook aardig over hun best tijd heen en nu krijg ik premiumcontact 5 bijna nieuw. en hoef ik voorlopig daar geen kosten voor te maken.

en met 105 pk ,, heb je dan echt 225 breed nodig ?? 205 is breed zat, en het scheelt best wat in rolweerstand.
 
  • Leuk
Waarderingen: Flit

dj.verhulst

Forumguru
op de ene staat de kaart,, is 32 gb groot. ( die laat ik maar zo )
moet ik nog wel de kaart updaten ,, die is nog van de aflevering nieuw in 2013.

zou er een admin/mod de titel kunnen aanpassen en erin zetten,

en gevonden !



alvast bedankt
 

Pendragon

Forumguru
je kunt voor de amundsen/columbus in de O3 gratis updates downloaden. Ergens op het forum staat wel een link. Ik zou het zeker doen, want 2013 is al wel oud.
 

dj.verhulst

Forumguru
heb de link al gevonden,, heb de VIN code nog niet.

vond het geluid voor een standaard systeem best goed, mocht ik speakers willen wisselen, dan moet de hele deurplaat eraf als ik zo eens kijk ??


even een vraag,, moet ik de memory kaart alle muziek in de root zetten of kan ik gewoon mapjes gebruiken voor de verschillende albums ?
 

dj.verhulst

Forumguru
nog 2 dagjes , heb de verzekering al geregeld, de inruiler ff door een spuitbox gehaald zodat ie wat toonbaarder is, winterwielen er onderuit gehaald.

de navi en telefoon leeg gegooid,, vond het best gênant toen ik mijn huidige auto kreeg ik precies kon zien waar die woonde en waar men zoal heen reed, en welke muziek men mooi vind, en wat hun scores waren, en de telefoonboeken....

heb een geheugenkaartje besteld.
 
E

Ex-lid 2926

Gefeliciteerd. Mooie auto, mooie uitvoering. Ben het met je eens wat betreft de diameter van de velg. Kijk zelf ook wel eens naar de occasionprijzen van een jonge O3. Maar schrik dan weer als ik prijzen zie van een O2 TDI bj 2009. Dan kan ik de inruilprijs (en het toe te betalen bedrag) wel zo'n beetje uitrekenen.
Dus houd ik het maar bij mijn oorpronkelijke voornemen om nog maar een jaar of 5 door te rijden en de O2 dan particulier te verkopen.
Heel veel plezier met de nieuwe Octavia.
 

dj.verhulst

Forumguru
Thx , zodra ik meer foto's heb zet ik die online.

heb de dealer gevraagde de boel te legen,, en heb de mijne zelf geleegd,, hij vond het we;l een goed idee.

Diesels doen het heel slecht,, ik mijn O1 ook langer gereden om een beetje goed uit te komen met de afschrijving, en dat is toen gelukt in 2012.

als die #^^&#&^%#& mrb niet zo krankzinnig was ik gewoon door gereden of een andere diesel.
 
Bovenaan Onderaan