Skoman
Nieuw lid
Waarde forumleden, overweeg momenteel aanschaf van een dealeronderhouden Yeti 1.2 (2010) met 202.000 km op de teller en voorzien van een nieuwe distributieketting. Is dat in principe geen enkel probleem of moet ik attent zijn op addertjes onder het gras? Zo ja, welke met name?
Achtergrond: Skoda Yeti is al jaren mijn droomauto, vanwege looks, hoge zit, R U I M T E, comfort, afwerking. Minpunten: relatief hoge CO2 uitstoot en relatief hoog benzineverbruik (vergeleken met crossovers als Peugeot 2008 en Renault Captur).
Mocht 2 ton op de teller linke soep zijn, welke maximale stand raden jullie dan aan?
NB Koerste aanvankelijk op een Fabia Combi (veel voordeliger in gebruik), maar die bleek bij nader inzien te klein en zelfs benauwd in vergelijking met mijn huidige Peugeot partner VTC.
Achtergrond: Skoda Yeti is al jaren mijn droomauto, vanwege looks, hoge zit, R U I M T E, comfort, afwerking. Minpunten: relatief hoge CO2 uitstoot en relatief hoog benzineverbruik (vergeleken met crossovers als Peugeot 2008 en Renault Captur).
Mocht 2 ton op de teller linke soep zijn, welke maximale stand raden jullie dan aan?
NB Koerste aanvankelijk op een Fabia Combi (veel voordeliger in gebruik), maar die bleek bij nader inzien te klein en zelfs benauwd in vergelijking met mijn huidige Peugeot partner VTC.