Yes, mijn eigen RS !!!

Mettes

Forumguru
Ik heb gewoon de coyote-app op mijn smartphone.
Mijn telefoon plaats ik in een simpele houder aan luchtroosters van de middenconsole.
1 toestel,alles bij de hand.
 

Rallye

Forumguru
Dat snap ik niet, het ding kost bijna €200,00 met een houdertje en rondom € 12, 00 in de maand.
Mijn laatste bekeuring voor te snel rijden was in het jaar 2000 en koste 250,00 gulden. Ik heb me toen voorgenomen om niet meer sneller te rijden dan is toegestaan + 3 km/h en dat is tot nu toe gelukt.
Dus heb ik vanaf die tijd tot nu toe € 2208,00 uitgespaard aan abonnement :maakmegek:

Ieder zijn eigen voorkeur, maar ik zou me teveel ergeren als ik me altijd aan de snelheid zou houden. Zeker nu alle leuke wegen in Nederland 60km/h zijn geworden. Flitsmeister rulezzzz.

Mooie RS! Heb nog even gekeken naar de witte van www.Vruggink.nl, maar die heeft geen PDC voor:

image.png
 
Laatst bewerkt:

Badsloefke

Forumguru
Ik heb gewoon de coyote-app op mijn smartphone.
Mijn telefoon plaats ik in een simpele houder aan luchtroosters van de middenconsole.
1 toestel,alles bij de hand.
Ik hed deze ook eens 14 dagen getest, maar heb ma 1 GB data en da verbruikte me wa veel van mijn data... maar wel handig... en 50€ per jaar abonnement is nu ook niet zoveel
 

Witte76

Forumguru
Vandaag hoop ledjes gaan halen, morgen plaatsen, pics volgen dan. Het waren niet de goedkoopste, maar heb op ze allemaal 1,5 jaar garantie !!!
Ben eens benieuwd naar het resultaat :thinking: en hopelijk doe ik niks kapot :dankje:

Abelsj, heb je intussen al foto's van je coyote-houder kunnen maken ???
 

Witte76

Forumguru
he he, deze avond ledjes ingebouwd.
-handschoenkastje
-voetverlichting achteraan
-dakverlichting achteraan (panodak), NIET GEMAKKELIJK !!!

Bij deze laatste heb ik lang en met veel geduld moeten wrikken om ze eruit te krijgen. Na de LED's geplaatst te hebben moet je de ijzeren clips een beetje terugbuigen.
Doe dit zeer voorzichtig want anders breken ze. Ik heb dit bij 1 tje aan de hand gehad :banghead:
Dan maar zelf een clips gemaakt en alles zit vast en ziet er goed uit :thumbsup:
Even ter info : Je moet proberen de ijzertjes goed samen te drukken als je het lampje eruit haalt. Ze zitten aan beide zijden kant motorkap/voorzetels. Niet aan de andere kant wrikken want dat is onmogelijk !!!!!

Je hebt voor de binnenkant 7 steekledjes nodig en 2 buisledjes (indien je panodak hebt). Zonder panodak weet ik niet wat er achteraan in moet. Indien je geen voetverlichting hebt heb je maar 3 steekledjes nodig :geek:

Ik heb alles gehaald bij online styling parts te Hasselt. Je kan ze ook online bestellen op : http://www.onlinestylingparts.com/

Hier volgen de pics. Let op het verschil in verlichting tussen voor en achter ;)





Morgen gaan we verder met de voorkant :rockon:
 
Laatst bewerkt:

abelsj

Forumguru
image.jpeg image.jpeg Zo hangt mijn coyote. Geschakelde voeding uit zekeringkast onder stuur. De originele coyote houder is met 2 vijsjes m4 vastgezet op de brodit houder. De houder heb ik gewoon online besteld maar weet al ni weer waar, sorry.
 

Witte76

Forumguru
Deze voormiddag de rest van de interieurverlichting omgezet op LED's.
De voorste leeslampjes waren wel niet makelijk.
Na zoeken op forum's heb ik de truc met de kaart gedaan :)
Schuif een bankkaart tussen de lijst en de afdekplaat wat rond de lampjes en de knoppen voor de verlichting zitten, aan de voorkant (motorkapkant dus). Niet de andere kant !!!!!!!!!!!
Er zijn 3 klikpunten :
1. voor linker lichtje
2. voor rechter lichtje
3. midden tussen de sfeerverlichting

zie foto voor de nummertjes

Het makkelijkst is om eerst die van de lichtjes los te klikken en dan pas de ene voor de sfeerverlichting. Deze is een beetje tricky maar met geduld lukt het wel. Neem wel geen goede bankkaart want ge kunt ze wegsmijten na het werkje.

Na het losklikken naar achter kantelen en uitnemen. Je kan dan zo aan de lampjes.

Montage in omgekeerde richting uiteraard

De standlichtjes zijn easy, kijk op youtube voor het filmpje bij hollowvid.

Hierna enkele foto's.

 
Laatst bewerkt:

abelsj

Forumguru
@abelsj super sjiek, nu ga ik moeten kiezen. Links op A-stijl of in de midden. In ieder geval met zo'n brodit clip.
thx voor de foto :thumbsup:
In het midden heb ik het ook overwogen maar een brodit clip moet tussen dashboard en verluchtingsroosters vastgemaakt. Dit is niet mijn ding en dan hangt de coyote voor de verluchtigsroosters.
 

Witte76

Forumguru
Goe bezig man!! :thumbsup:

Naar uw voorbeeld hé. Heb aan Uw topic al veel hulp gehad en ik dacht, ik zet mijn ervaringen er ook op want hoe meer info hoe minder zorgen voor iedereen :yeah:

Nu nog wachten op telefoontje dat mijn skoda-dealer zijn vag-com kabel heeft terug gevonden zodat ik mijn led-nummerplaat verlichting kan steken. Heb die nog van mijn audi A5 en die passen volgens mij. De grote van de buitenkant is in ieder geval identiek en zo te zien de binnenkant ook. Maar geeft zoals verwacht foutcode.

En het meest gevreesde project moet nog komen, de uitstapverlichting :shocked::dankje::sterretjes:
 

Witte76

Forumguru
In het midden heb ik het ook overwogen maar een brodit clip moet tussen dashboard en verluchtingsroosters vastgemaakt. Dit is niet mijn ding en dan hangt de coyote voor de verluchtigsroosters.

Ik heb er eens over nagedacht en ga je voorbeeld volgen. Kabel wegwerken is op die plek ook veel eenvoudiger. Op wat heb je die geschakelde voeding geplaatst? Is er nog ruimte vrij dan in de zekeringbox of samen met iets bestaands afgezekerd?

Zal maar alles beginnen te bestellen nu :greedy:
 

abelsj

Forumguru
Ik heb er eens over nagedacht en ga je voorbeeld volgen. Kabel wegwerken is op die plek ook veel eenvoudiger. Op wat heb je die geschakelde voeding geplaatst? Is er nog ruimte vrij dan in de zekeringbox of samen met iets bestaands afgezekerd?

Zal maar alles beginnen te bestellen nu :greedy:
Heb hier ergens op het forum een topic gevonden waar iemand een aftakking gemaakt had in de zekeringkast. Heb juist hetzelfde gedaan. Is een blokje dat op de plaats van een zekering komt. Originele zekering in da blokje steken en 2de zekering bij in blokje om de Coyote te voeden.
 
Bovenaan Onderaan